robotx777 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Hoi iedereen, ik ben nogal nieuw op dit forum maar heb een klein probleem met GTA san andreas. Ik wou straks een savegame loaden, en toen drukte ik per ongeluk op deleten. En ook het "weet u zeker dat u" scherm drukte ik op YES. Nu is die savegame dus weg. En het was grove 4 life. (zonder codes) en de savegame die het dichtstbij de verwijderde savegame zit is N.O.E. Het is dus een heel eind om weer bij grove 4 life te komen. Nu is mijn vraag kun je die gedelete savegame ergens terugvinden. Hij is in het spel zelf gedelete, niet in mijn documenten/gta san andreas.../savegames. Die savegame is vandaag voor het laast opggeslagen. (Het is ook de enigste die vandaag is opgeslagen. ) En in de map Gta San andreas userfiles staat ook een bestandje wat vandaag voor het laast gewijzigd is. Een SET bestandje. Dus je zou zeggen dat hij dat is. Maar in het spel zelf is hij dus niet meer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Je savegame is helaas voor altijd verwijderd. Het bestandje gta_sa.set is het bestandje dat je instellingen onthoud, en dat wordt dus elke keer aangepast. Geen nood, hier(Versie 1)of hier(Versie 2) kun je de hele storyline van San Andreas downloaden(savegames dus). Voor 100% savegames neem je best hier(Versie 1) of hier(Versie 2) een kijkje. Nu vraag je je waarschijnlijk af wat die Versies betekenen. San Andreas heeft 2 Versies, Versie 1 en 2. Versie 1 is de versie die het eerst in de winkels lag. Maar deze lag nog maar pas een maand in de rekken en ze werden er weer uitgenomen omdat PatrickW(Admin op dit forum) verborgen s*xscénes vond in de SCM-bestanden. Hij bracht een Modificatie uit die deze s*xscénes in werking liet treden. Dus Versie 1 werd uit de rekken genomen. Nu ligt overal Versie 2 in de rekken. Nu zijn de Versies van belang bij savegames, savegames van Versie 1 werken niet op Versie 2 en omgekeerd, tenzij je deze tutorial volgt. Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo: Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script. Daar zie je het bestandje script.img staan. Grootte van script.img Ik heb versie 568 kB 1 562 kB 2 Succes. Bewerkt: 2 januari 2009 door MegaPilot Reageren
robotx777 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik heb versie 1, want ik had hem een paar dagen na het uitkomen. En ik had zelf ook al zo'n savegame gedownload. Enne bedankt he. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ik heb versie 1, want ik had hem een paar dagen na het uitkomen.En ik had zelf ook al zo'n savegame gedownload. Enne bedankt he. Jij zei dat je op delete drukte. Dan zijn je bestanden meestal terug te vinden in de prullenbak. (of niet) EDIT: oops :$ had de beginpost niet goed gelezen. Ingame gedeleted. Bewerkt: 3 januari 2009 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.