martijnn Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) En joepie weer een warning erbij, het is toch zo het had via pm gekunt zo post jij 't forum ook vol zinloze dingen.. zucht, ik word een beetje moe van jou. Als het je niet aanstaat ga je de warning procenten maar ophogen. Admin functie naar je bol gestegen ofzo? Ik neem 't op voor de members die jij af loopt te zeiken. Bewerkt: 3 juni 2005 door martijnn Reageren
Trax Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 En joepie weer een warning erbij, het is toch zo het had via pm gekunt zo post jij 't forum ook vol zinloze dingen.. zucht, ik word een beetje moe van jou. Als het je niet aanstaat ga je de warning procenten maar ophogen. Admin functie naar je bol gestegen ofzo? Ik neem 't op voor de members die jij af loopt te zeiken. Waar denk jij mee bezig te zijn? Je zeikt zélf de leden af (waarover ik meerdere klachten heb gekregen. En meerdere crewleden zijn ook niet blij met jouw gedrag) , ipv dat ik dat doe. Ik waarschuw jou daarop, en nu ga je hier nog bijdehand doen. Voor verdere reactie's van je kan je PM-en, ontopic nu ... Reageren
Joriz Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Nu inderdaad weer ontopic! Alle officieele screens staan op GTAgames.nl Denk eraan dat we vanaf volgende week veel eigen screens krijgen en dat je ze natuurlijk ook in dit forum kan posten. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Denk eraan dat we vanaf volgende week veel eigen screens krijgen en dat je ze natuurlijk ook in dit forum kan posten. Er is nu al een topic ''Home Made Screens''. Daar worden nu alleen maar PS2 Screenshot geplaats. Is het misshien een idee om een andere topic te openen voor alleen PC screenshot's. En eventueel een topic voor de Xbox. Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Ja. Dat is veel overzichtelijk en mooier. @Joriz: Niet allemaal beste kerel EDIT: Inmiddels staan alle screens er. Bewerkt: 3 juni 2005 door Simsfan88 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.