Jump to content

GTA San Andreas PC screenshots


Joriz

Recommended Posts

En joepie weer een warning erbij, het is toch zo het had via pm gekunt zo post jij 't forum ook vol zinloze dingen.. zucht, ik word een beetje moe van jou. Als het je niet aanstaat ga je de warning procenten maar ophogen. Admin functie naar je bol gestegen ofzo? Ik neem 't op voor de members die jij af loopt te zeiken.

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Simsfan88

    5

  • Trax

    4

  • Steef

    4

  • el burro

    4

Top Posters In This Topic

En joepie weer een warning erbij, het is toch zo het had via pm gekunt zo post jij 't forum ook vol zinloze dingen.. zucht, ik word een beetje moe van jou. Als het je niet aanstaat ga je de warning procenten maar ophogen. Admin functie naar je bol gestegen ofzo? Ik neem 't op voor de members die jij af loopt te zeiken.

Waar denk jij mee bezig te zijn?

Je zeikt zélf de leden af (waarover ik meerdere klachten heb gekregen. En meerdere crewleden zijn ook niet blij met jouw gedrag) , ipv dat ik dat doe. Ik waarschuw jou daarop, en nu ga je hier nog bijdehand doen.

Voor verdere reactie's van je kan je PM-en, ontopic nu ...

Link to comment
Delen op andere websites

Nu inderdaad weer ontopic!

Alle officieele screens staan op GTAgames.nl

Denk eraan dat we vanaf volgende week veel eigen screens krijgen en dat je ze natuurlijk ook in dit forum kan posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk eraan dat we vanaf volgende week veel eigen screens krijgen en dat je ze natuurlijk ook in dit forum kan posten.

Er is nu al een topic ''Home Made Screens''.

Daar worden nu alleen maar PS2 Screenshot geplaats.

Is het misshien een idee om een andere topic te openen voor alleen PC screenshot's.

En eventueel een topic voor de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...