Jump to content

Counter-Strike Source Help!

GTA_KillA

Recommended Posts

Dus....

Ik heb CS:S gedownload via uTorrent en natuurlijk geinstalleerd maar nu zit ik met dit probleem.

Als ik probeer te spelen dan zit mijn beeld steeds vast. Ik speel Source op een Acer Aspire 5315.

Ik weet niet hoe ik de System Settings kan zien maar ik denk dat jullie het wel weten.

Ik heb ook de Video Stress Test gedaan en ik heb 9.91 fps. Is dat laag?

Maargoed.... Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Alvast bedankt. GTA_KillA

{PS} Sorry dat ik dit CS:S probleem op deze forum plaats maar op deze site krijg ik de meeste antwoorden :D

Delen op andere websites

Helaas mogen we je niet helpen met wares, is je topic tevens nog eens op de verkeerde plek geplaatst, is CS:Source een slap aftreksel van het origineel, EN kun je met een gedownloade versie toch alleen maar op servers vol hackers.

Delen op andere websites

Helaas mogen we je niet helpen met wares, is je topic tevens nog eens op de verkeerde plek geplaatst, is CS:Source een slap aftreksel van het origineel, EN kun je met een gedownloade versie toch alleen maar op servers vol hackers.

Je mag hem volgensmij wel helpen want hij vraagt niet waar hij het kan dowloaden of iets in die richting hij vraagt of je hem kan helpen met spelen.

En mijn antwoord is koop het gewoon.

Delen op andere websites

Je mag hem volgensmij wel helpen want hij vraagt niet waar hij het kan dowloaden of iets in die richting hij vraagt of je hem kan helpen met spelen.

En mijn antwoord is koop het gewoon.

Nee hij geeft toe dat het om warez gaat.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...