payat Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 - AMD athlon 64x2 dual core 5200 van 2.70GHz - 2Gig ram - 512mb 7050PV video kaart(intern) - xp service pack 3 Paar dagen geleden had ik GTA IV gekocht en geinstaleerd maar was gewoon niet te spelen, met safe mode kon ik zelfs niet spelen m'n beeld wordt hoekig en kan het spel nog niet eens afzetten is mijn PC te zwak? of kan mijn video kaart het niet aan omdat het intern is ? ik heb een video kaart bestelt van 512MB geforce 9400 en RAM geheugen van 2Gig zou dit dan wel lukken? hulp graag. ----------------- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 De videokaart die je nu hebt is te zwak voor het spel, het minimale is een 7900 GT. De kaart die je nu hebt besteld is ook geen wonder, maar zal denk ik wel het spel kunnen draaien. Maar niet echt vloeiend ben ik bang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ryan, die systeemeisen van jou kloppen niet die 7900 GT is dan ook voor Vista, en Payat gebruikt Xp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb niks anders zien staan hoor, voor allebei is een 7900 het minimum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ryan, die systeemeisen van jou kloppen niet die 7900 GT is dan ook voor Vista, en Payat gebruikt Xp. Wat betreft de OS, maakt dat alleen uit met hoeveel geheugen je hebt, grafische kaart boeit daarbij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Het enige wat uitmaakt bij de systeemvereisten voor de verschillende OS'en is het RAM geheugen, aangezien Vista daar meer van nodig heeft als XP, om soepel te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) ik hoop dan dat het met de nieuwe video kaart en ram geheugen wel werkt want wil het wel graag goed spelen wat ze ook zeggen is als de video kaart te zwak is gebruikt het de ram geheugen dus hoop ik wel at het zou lukken Bewerkt: 2 januari 2009 door payat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 ik hoop dan dat het met de nieuwe video kaart en ram geheugen wel werktwant wil het wel graag goed spelen wat ze ook zeggen is als de video kaart te zwak is gebruikt het de ram geheugen dus hoop ik wel at het zou lukken Het RAM geheugen wordt eigenlijk alleen maar gebruikt als dat door de videokaart ondersteund wordt. En dat is heel vaak gewoon niet. In sommige gevallen wordt het bovenop het interne geheugen van een kaart gebruikt, maar soms hebben kaarten heel weinig intern geheugen en moeten ze dus, als het beschikbaar is, geheugen 'lenen'. Als je weinig RAM heb en je draait een zwaar spel, in combinatie met een videokaart die alleen maar gedeeld geheugen ondersteund, heb je dus tegenvallende prestaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 De sterkte van een videokaart heeft te maken met kloksnelheden, niet met geheugen. Ik bedoel te zeggen dat de 9400 niet al te hoge kloksnelheden heeft, en daarom niet zo'n snel kaartje is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 wat ze ook zeggen is dat als ik nu de nieuwe video kaart erin bijzet werken ze aletwee kan dat wel ? klinkt me niet echt logisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 wat ze ook zeggen is dat als ik nu de nieuwe video kaart erin bijzet werken ze aletweekan dat wel ? klinkt me niet echt logisch Wat bedoel je? de oude en de nieuwe kaart? Zover ik weet kan dit alleen maar door 2 dezelfde kaarten in SLI te draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 de interne en de nieuwe die ik ga steken , als ik de nieuwe insteek gebruikt m'n pc de oude kaart dan nietmeer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 de interne en de nieuwe die ik ga steken , als ik de nieuwe insteek gebruikt m'n pc de oude kaart dan nietmeer ? Nope, de interne word automatisch uitgeschakelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 de interne en de nieuwe die ik ga steken , als ik de nieuwe insteek gebruikt m'n pc de oude kaart dan nietmeer ? Nope, de interne word automatisch uitgeschakelt. mn processor is goed tog? of zou die ook beter moeten zijn ? voor redelijk te kunnen spelen tog want een quad core iswel te duur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 De processor moet inderdaad voldoende zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.