Jump to content

GTA IV zeer traag!

payat

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• payat

7

• TaartJJ~!

7

• Gta-rodney

6

• Limbolander

5

als ik er een kaart van ATI radeon HD 4870x2 1024mb insteek hoe zou het dan werken denken julie ? :D

Ik denk niet dat de processor dat waard is.

De processor word dan een "bottleneck" voor je grafische kaart.

dat wil zeggen dat doordat de processor niet snel genoeg is dat de grafische kaart niet optimaal kan functioneren.

Delen op andere websites

Meschien effe off topic maar ik had gister me videocard vervangen , ik had een 8600gt en nu had ik de ASUS 3850 geprobeerd maar was tog tevreden met de 8600gt en nu laggt me gta? en voor dat ik me videocard had vervangen deedie het gwn goed met 15fps ( von ik al veel en was er tevreden mee ) drivers heb ik geinstaleerd en nu kan ik in me savehouse lopen en zodra ik eruit wil dan laggtie heel hard tot 3 fps en dan looptie vast is er meschien een verklaaring voor?

( geforce 8600gt 512mb )

Gr. Rodney

Bewerkt: door Gta-rodney
Delen op andere websites

Meschien effe off topic maar ik had gister me videocard vervangen , ik had een 8600gt en nu had ik de ASUS 3850 geprobeerd maar was tog tevreden met de 8600gt en nu laggt me gta? en voor dat ik me videocard had vervangen deedie het gwn goed met 15fps ( von ik al veel en was er tevreden mee ) drivers heb ik geinstaleerd en nu kan ik in me savehouse lopen en zodra ik eruit wil dan laggtie heel hard tot 3 fps en dan looptie vast is er meschien een verklaaring voor?

( geforce 8600gt 512mb )

Gr. Rodney

aub probeer eens wat duidelijker te zijn, je had dit en toen had je dat en nu had je ?

Je moet bij het verwisselen van een grafische kaart er 100% zeker van zijn dat je ALLE maar dan ook alle drivers van de grafische kaart hebt verwijdert, en dan pas de nieuwe erin doen en de drivers daarvan installeren, anders krijg je 100% zeker problemen ermee.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...