the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 dus ik zal m nooit kunnen spelen op deze pcs oude pentium 4 8-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 dus ik zal m nooit kunnen spelen op deze pcs oude pentium 4 8-) denk het niet nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 als ik er een kaart van ATI radeon HD 4870x2 1024mb insteek hoe zou het dan werken denken julie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 als ik er een kaart van ATI radeon HD 4870x2 1024mb insteek hoe zou het dan werken denken julie ? Ik denk niet dat de processor dat waard is. De processor word dan een "bottleneck" voor je grafische kaart. dat wil zeggen dat doordat de processor niet snel genoeg is dat de grafische kaart niet optimaal kan functioneren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Meschien effe off topic maar ik had gister me videocard vervangen , ik had een 8600gt en nu had ik de ASUS 3850 geprobeerd maar was tog tevreden met de 8600gt en nu laggt me gta? en voor dat ik me videocard had vervangen deedie het gwn goed met 15fps ( von ik al veel en was er tevreden mee ) drivers heb ik geinstaleerd en nu kan ik in me savehouse lopen en zodra ik eruit wil dan laggtie heel hard tot 3 fps en dan looptie vast is er meschien een verklaaring voor? ( geforce 8600gt 512mb ) Gr. Rodney Bewerkt: 3 januari 2009 door Gta-rodney Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
payat Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 maar nu ik heb iets raars op de doos van mijn moederbord staat 256mb interne videokaart en bios hetzelfde maar bij m'n scherm instellingen 512mb 7050 wel raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Dat is shared geheugen. Dat wordt door je videokaart van je ram geheugen afgehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Is er ook een uitleg over mij probleem of niet? ( niet dat ik ongeduldig woord/ben ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Meschien effe off topic maar ik had gister me videocard vervangen , ik had een 8600gt en nu had ik de ASUS 3850 geprobeerd maar was tog tevreden met de 8600gt en nu laggt me gta? en voor dat ik me videocard had vervangen deedie het gwn goed met 15fps ( von ik al veel en was er tevreden mee ) drivers heb ik geinstaleerd en nu kan ik in me savehouse lopen en zodra ik eruit wil dan laggtie heel hard tot 3 fps en dan looptie vast is er meschien een verklaaring voor?( geforce 8600gt 512mb ) Gr. Rodney aub probeer eens wat duidelijker te zijn, je had dit en toen had je dat en nu had je ? Je moet bij het verwisselen van een grafische kaart er 100% zeker van zijn dat je ALLE maar dan ook alle drivers van de grafische kaart hebt verwijdert, en dan pas de nieuwe erin doen en de drivers daarvan installeren, anders krijg je 100% zeker problemen ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb eerst al me drivers eraf gegooit en toen een andere erin geplaatst maar ik heb het probleem nu en voordat ik die kaart had verwisseld speelde gta goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 haal weer alle drivers eraf en installeer ze weer opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Al gedaan en nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het komt er dus opneer dat er iets was of iets gedaan waardoor die het toen wel aankon en nu niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-rodney Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Het komt er op neer dat je toch wat fouts hebt gedaan en wat over het hoofd ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.