Jump to content

Film branden op DVD in Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je een legale of illegale film probeert te branden op een DVD dan mogen we je niet helpen.

Het is namelijk illegaal om kopieën te maken van legale of illegale dingen.

Correct me if i'm wrong.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je een legale of illegale film probeert te branden op een DVD dan mogen we je niet helpen.

Correct me if i'm wrong.

Onzin!, want misschien kan hij wel een zelf gemaakte film/filmpje hebben die die wilt branden.

En voor eigen gebruik is dit gewoon toegestaan. ;)

Ik snap je vraag trouwens niet.

Het lijkt wel een gebruiksaanwijzing en zie geen vraag staan.

Of ben ik nu blind???

Bewerkt: door Sjorszzz

Correct me if i'm wrong.

Ik heb niet gezegd dat ik legale of illegale films gaat branden, ik heb gewoon een tutorial geschreven over Films branden op DVD in Vista, en het is trouwens niet illegaal om legale films te branden, zolang je het maar niet verkoopt

Bewerkt: door The Master Of Game
Geplaatst:

Correct me if i'm wrong.

Ik heb niet gezegd dat ik legale of illegale films gaat branden, ik heb gewoon een tutorial geschreven over Films branden op DVD in Vista En het is trouwens niet illegaal om legale films te downloaden

Klopt maar het is wel afhankelijk van hoe je ze download.

Want veel manieren zijn wel illegaal. :Y

Maar natuurlijk lang niet allemaal. ^_^

Geplaatst:

ook opties voor eventuele ondertitelingen? gebruik zelf convertxtodvd, wat een bestand converteert en zelfs automatisch de ondertitelingen vind mits de namen op elkaar lijken, en je kunt hem daarna zelfs automatisch je film laten branden op een dvd.

Geplaatst:

Films downloaden op zichzelf is legaal, je mag ze alleen niet verspreiden door ze bijvoorbeeld te uploaden. En laten nu veel P2P-programma's dat juist doen. :puh:

Je tutorial is duidelijk geschreven, maar wat mij betreft mag er nog wel wat meer informatie bij. Zo kan je bijvoorbeeld iets vertellen over de verschillende soorten schijfjes die je kan branden (R/RW) en welke filmbestanden je erop kan branden (en waarmee je deze ook weer kan bekijken).

Edit: En ook hier geldt dat plagiaat tegen de regels is. De tutorial kunt u allen nu hier bekijken. :slotje:

Je tutorial is duidelijk geschreven, maar wat mij betreft mag er nog wel wat meer informatie bij. Zo kan je bijvoorbeeld iets vertellen over de verschillende soorten schijfjes die je kan branden (R/RW) en welke filmbestanden je erop kan branden (en waarmee je deze ook weer kan bekijken).

Verschillende soorten schijven

Je hebt CD-R en CD-RW, met CD-R kan maar 1 keer gebrand worden, met CD-RW kan oneindig gebrand worden

Je hebt ook DVD-R en DVD-RW, met DVD-R kan maar 1 keer gebrand worden, met DVD-RW kan oneindig gebrand worden, CD-R/RW is bedoeld voor muziek en/of bestanden, DVD-R/RW is bedoeld voor films en/of bestanden

Bewerkt: door The Master Of Game
Geplaatst:

Je hebt CD-R en CD-RW, met CD-R kan maar 1 keer gebrand worden, met CD-RW kan oneindig gebrand worden

Je hebt ook DVD-R en DVD-RW, met DVD-R kan maar 1 keer gebrand worden, met DVD-RW kan oneindig gebrand worden, CD-R/RW is bedoeld voor muziek en/of bestanden, DVD-R/RW is bedoeld voor films en/of bestanden

edit dan je startpost slimmerik :)

Geplaatst:

Je bedoeld DVD+R/RW, op een DVD-R/RW kan je alleen maar data opslaan.
Geplaatst:
edit dan je startpost slimmerik :)

Ik wou het eigenlijk in een nieuwe tutorial zetten

Je bedoeld DVD+R/RW, op een DVD-R/RW kan je alleen maar data opslaan.

Ik bedoelde eigenlijk gewoon DVD R/RW, die min deed ik gewoon ertussen als een soort komma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...