asm55 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Wie kan mij helpen !!!?!?!?!???!!??? ik wil graag weten hoe je auto's in GTA zet ik heb er al een paar gevonden die ik kan downloaden maarja ik ben een beginnende modder ...... ik hoop dat iemand me kan helpen Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Werp eens een blik in de heilige Master Tutorial List en er gaat zowaar een wereld voor je open! Dit is de tutorial die je zoekt. Bewerkt: 2 januari 2009 door Galiorix Reageren
asm55 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 oke bedankt ik ga kijken of het me lukt Reageren
asm55 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik kan de file gta 3 niet vinden kan het komen doordat hij illegaal is gedownload? ik hoop het niet maarja ik hoop dat je me weer kan verder helpen Reageren
Evan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat je gta3.img bedoeld? Deze kun je in ieder geval vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Lees trouwens altijd de readme die bij de mod zit verpakt, deze helpt je vaak een stuk verder Succes! Bewerkt: 2 januari 2009 door Evan Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik kan de file gta 3 niet vindenkan het komen doordat hij illegaal is gedownload? ik hoop het niet maarja ik hoop dat je me weer kan verder helpen Zeg maar niet te vaak dat je het gedownload hebt, want we mogen je dan eigenlijk niet helpen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.