RustyRustler89 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Toen ik een missie voor Phil Bell moest doen (Deze missie) zag ik bij Phil op de kalender ook in het vaag B-Dup staan (onder Holiday), alleen weet ik het niet helemaal zeker, en de Auto-Save stond aan dus kon het niet meer terugkijken Het zijn beide drugs-dealers, alleen klopt er volgens mij dan een ding niet, in San Andreas (wat afspeelt in 1992) moet je B-Dup vermoorden , terwijl GTA IV in 2008 afspeelt Iemand die in de buurt is van deze missie die dit toevallig nog even kan nakijken, als het er niet blijkt te staan, dan mijn exuses voor het aanmaken van het topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Daar staat B-Day, Birthday, Verjaardag Zag het laatst ook al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 B-Dup is niet dood, hij wordt alleen flink op zijn mond geslagen door Big Bear, aan het einde van de missie Beat down on B-Dup. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jprein Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 die naam b-dup als je die snel uitspreekt hoor je beat up. best komisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.