muldertje6 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ik hbe als programma sami voor de mods te instaleren Ik weet niet hoe dat komt maaar hij blijft hangen kan iemand me helpen en uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik me fout moet verbeteren Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik hbe als programma sami voor de mods te instaleren Ik weet niet hoe dat komt maaar hij blijft hangen kan iemand me helpen en uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik me fout moet verbeteren Ten eerste is het altijd handig om er bij te zetten voor welke GTA. Nu weten we dat SAMI voor GTA: SA is (San Andreas Mod Installer) maar bij sommige gevallen is dit moeilijk te ontcijferen SAMI gebruiken voor het installeren voor mods is niet altijd handig, want het probleem wat je nu hebt komt vaker voor. We raden aan IMGTool te gebruiken, en >hier< is een handleiding te vinden hoe je mods installeert. Volg dit met jou mod waar het verkeerd is gegaan en je SA loopt als een trein @Hieronder: Het lukt me elke keer weer die rotversie's te vergeten Bewerkt: 2 januari 2009 door Beagle Reageren
K.O. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Blijft SAMI zelf hangen, of blijft GTA hangen als je het spel opstart, of blijft GTA hangen als je een savegame laadt? Welke GTA gebruik je eigenlijk? (Oké, aan SAMI kunnen we inderdaad zien dat het over SA gaat, maar toch... maak er een gewoonte van het even apart te vermelden.) Wat meer specifieke informatie van wat je precies doet en wat voor fouten je precies tegenkomt zou welkom zijn. De meest waarschijnlijke oorzaak is dat je de verkeerde versie van San Andreas hebt kun je rechtsonderaan je versienummer zien. Als je hier geen nummer ziet, dan heb je V1 en kan het niet aan de versie liggen. Als je hier ergens versie 2.0 ziet staan, dan heb je een versie waarop je niet kunt modden. Of althans, nóg niet. Je moet nu deze patch downloaden en uitpakken met WinRar. Dan moet je de meegeleverde instructies goed opvolgen en de patch uitvoeren, die er voor zorgt dat je kunt modden. Als je de mod nu even opnieuw installeert, zul je waarschijnlijk zien dat de game het gewoon doet. Probleem opgelost! Maar misschien ook niet. Misschien is er wel een hele andere oorzaak. Dan raad ik je aan om de mod eens op een andere manier in GTA proberen te zetten. Namelijk met een programma genaamd 'IMG Tool', zoals Beagle al zei. Lees daarvoor deze handleiding even door. Nog vragen? We horen ze graag! Bewerkt: 2 januari 2009 door K.O. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Heb je een motor/scooter/fiets geïnstalleerd met SAMI? Dan loopt ie ook vast. Reageren
muldertje6 Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ik heb geken bij de handlijding maa rik kom weer vast te lopen dit keer bij dat bestand verwijderen daar loopt hij vast er staat als je het wilt verwijderen dan klik ik op yes en dan komt er te staan file acces denied kliok ik op ok en dan komt er een zandloper te staan en loppt hij vast please help me Reageren
K.O. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) SAMI loopt zelf al vast? Zonder dat je GTA ook maar opstart? Dan raad ik je zeker aan om IMG Tool te downloaden. In de link die Beagle en ik je gegeven hebben zul je een downloadlink vinden. Vreemd dat het programma zelf al vastloopt. Nou ben ik nooit zo gek op SAMI geweest, maar dit is toch wel een beetje vreemd. Je hebt niet toevallig veel te veel processen tegelijk op je PC lopen of gewoon een vrij slechte (trage) PC? Sluit eens een hoop onnodige processen af via Taakbeheer (jeweetwel, Ctrl+Alt+Del) en probeer het dan nog eens. Of natuurlijk gewoon met IMG Tool. (Trouwens, let wat meer op je ABN, je interpunctie en je typfouten. Je post is haast onleesbaar.) Bewerkt: 2 januari 2009 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.