TomHagen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) De uitkomst van de tut van Thabit: Ik vind mij uitkomst niet heel erg geslaagd, maar wel een leuke tut. Edit: Border toegevoegd. Bewerkt: 3 januari 2009 door TomHagen Reageren
Jay; Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Leuk resultaat, maar zeker niet iets wat ik als mooi kan beschouwen jammer genoeg. Je hebt het leuk opgevuld met die geduplicate renders, maar het werkt niet voor mij. Je kan het best doen op op te vullen, maar laat niet zien dat je dat gedaan hebt en smudge/blur de achtergrond dus weg zodat je wat moois krijgt. Het is simpel en ik kan zien dat jij voor een veel mooier resultaat kan zorgen. Probeer desnoods nieuwe tut's uit op andere graphics-sites. Ik kan op aanvraag wel een paar goede tutorials voor je zoeken die op jou niveau liggen en toch een mooi resultaat met zich meebrengen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik kan op aanvraag wel een paar goede tutorials voor je zoeken die op jou niveau liggen en toch een mooi resultaat met zich meebrengen.Nou ja het gaat er mij niet zo om dat er een mooi resultaat uit de tutorial komt, maar dat ik er van leer. En ik heb met deze tutorial wel wat geleerd. Als ik een mooi resultaat uit deze tut wou hebben, zou ik moeten beginnen met een andere render denk ik. Maar toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.