Ken-D Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Oh das helemaal waar ook, Beyond Good and Evil zit zeker een mooi nummer in zeg, Weet iemand hoe dat nummer heet? Dan zou ik hem kunnen downloaden. Bij welk deel Esther? Dus in welk deel van het spel? Reageren
Esther Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Bij welk deel Esther?Dus in welk deel van het spel? In het begin, Dus als je de hoofdrolspeelster (weet ff der naam niet meer) op een rots zie zitten met die geit. Weet je dat nummer dan? Zou wel leuk zijn Reageren
Ken-D Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Nee ik ken het nummer wel alleen heb het nummer niet Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 er mischien hele lullige muziek maarja mijn naam zegt het al OENeboy need for speed underground 2 met onder andere rider on the storm enne... goh, hoe hete ie ook alweer. nahja ik vond die muziek in ut 2004 die bij dat grote gebouw met die soort planten erin (was zon 1vs1 map) wel mooi en verder worms armageddon title song :o :huh: :blink: :unsure: <_< :lol: en van gta vc zaten wel een paar tussen emotion die ik wel mooi vond nou dat was het wel d8 ik o ja van nfs underground 1 die ene die je kreeg als je direkt nfsu opstarte oene :blink: Reageren
Arjen Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Het toontje van Half Life 2 is wel relaxend. Reageren
Esther Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Nee ik ken het nummer wel alleen heb het nummer niet Ok dus je hebt het nummer niet....... maar weet je dan wel hoe het nummer heet, of wie het nummer gemaakt hebt? Dan kom ik namelijk al een heel eind Reageren
Yohan Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Of die intro van Halo.. Zwaar relaxed beetje kerkachtig maar toch spacey.. Reageren
Trax Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Geplaatst: 28 april 2005 Of die intro van Halo.. Zwaar relaxed beetje kerkachtig maar toch spacey.. Zeer relaxed is die inderdaad. Heb 'em zelfs een tijdje op m'n pc gehad B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.