Jump to content

Mi boy rasta listenin to K-Jah..

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben niet echt iemand die van reggae houd. Als ik een cijfer mocht geven zou het een 5.5/10 zijn.

Waarom? Er zit weinig variatie in, En als ik ze meestal hoor zingen weet ik niet echt waarover het gaat. (Dat, omdat ze onduidelijk engels praten/Jamaicaans praten.)

Maar er is uiteraard ook een pluspunt, Sommige liedjes die erin zitten vind ik eerlijk gezegd wel mooi! ^_^

Bewerkt: door Issie3222
Geplaatst:

Ik heb alle radioStations geluisterd (zefls K Rose) op K-Jah na, ik houd zelf echt helemaal niet van de muziekstijl: reggae. Geef mij maar Radio Los Santos, Radio X of Bounce FM. Als ik het een cijfer mocht geven, gaf ik een 3/10

Jullie nemen de tijd niet om goed te luisteren :Y

Dillinger- Cocaine In My Brain

The Pliers - Bam Bam

Buju Banton - Batty Rider

Max Romeo - Chase The Devil

Allemaal goede muziek. Nu is dat geen muziek om in GTA te luisteren tijdens een achtervolging of drive by. Het radiostation luister ik daarom wat minder. Maar gewoon op mijn Ipod is het OK hoor :)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

De muziek is wel mooi. Maar zoals er al is gezecht tijdens een achtervolging wil je liever iets snellers.

En tijdens een Gangster driveby wil ik liever hiphop.

Baar daarbuiten is het wel oke.

K-Jah luister ik niet veel omdat telkens als ik er even naar luister de muziek die bezig is gewoon mijn stijl niet is.

K-DST & K-Rose vind ik de leukste muziekjes hebben, het geeft gewoon een gezellige sfeer in San Andreas. Ik geef ze samen, of alleen xD 9/10.

Nu luister ik vaker naar mijn User Track Radio(heb ik mijn eigen radio van gemaakt :puh: ).

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...