Jump to content

Mijn mod werkt niet in vc

Recommended Posts

Geplaatst:

he been model in sketchup gemaakt en geexporteerd al 3ds bestand

dan heb ik met zmodeler dat bestand geopend en dan heb ik het samengesmolte en daarna geexporteert als dff en x bestand

heb dan met collmaker de col bestand gemaakt en met de txd builder de txd daarna heb ik het met moomapper geplaats

mar als ik vice city opstart en een spel laad chrasht mijn spel :N

Geplaatst:

dan heb ik met zmodeler dat bestand geopend en dan heb ik het samengesmolte en daarna geexporteert als dff en x bestand

heb dan met collmaker de col bestand gemaakt en met de txd builder de txd daarna heb ik het met moomapper geplaats

Is het erbij gezet in de game zelf?.. of is ie verwisseld met een andere?

Als het erbij is gezet, probeer het dan is met Nieuw Spel. Meestal werken de Savegames dan niet meer.

Geplaatst:

Is het erbij gezet in de game zelf?.. of is ie verwisseld met een andere?

Als het erbij is gezet, probeer het dan is met Nieuw Spel. Meestal werken de Savegames dan niet meer.

Dat is dus niet waar, je savegames werken gewoon nog als je een gebouw hebt toegevoegd. Dit is alleen het geval als je een SCM mod hebt geïnstalleerd, die natuurlijk de main.scm vervangt :)

Geplaatst:
main.scm?

hulp graag want ik weet echt niet wat ik fout doe :?

Probeer >deze< tutorial eens exact te volgen. Wij kunnen je niet snel helpen, omdat we te weinig info hebben. Het kan overal aan liggen. Van je models tot de manier dat je het ingame hebt gezet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...