Jump to content

Fatal Error WS10


Mutte

Recommended Posts

hoe heb jij dat spel geinstalleerd???

Gewoon via de 2 CD's die erbij zaten. Maar dan zelf mijn locatie gekozen.

Ik moet wel even toevoegen dat toen de installer wou controleren of de Release Date al voorbij was, dan sloeg mijn pc vast.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe heb jij dat spel geinstalleerd???

Gewoon via de 2 CD's die erbij zaten. Maar dan zelf mijn locatie gekozen.

Ik moet wel even toevoegen dat toen de installer wou controleren of de Release Date al voorbij was, dan sloeg mijn pc vast.

moet kunnen, spel staat bij mij ook op D en dat werkt gewoon. dan moet je eens de installatie van de DVD opnieuw starten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg een scherm met Modify, Repair en Remove wanneer ik nu mijn eerste CD er terug insteek.

Als ik op remove druk dan geeft hij een error en zegt dat hij GTA IV niet vindt.

Zou ik best een systeemherstel moeten uitvoeren?

Bewerkt: door Mutte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg een scherm met Modify, Repair en Remove wanneer ik nu mijn eerste CD er terug insteek.

Als ik op remove druk dan geeft hij een error en zegt dat hij GTA IV niet vindt.

Zou ik best een systeemherstel moeten uitvoeren?

nee doe maar repair in de setup eerst en dan systeem herstel (vanwege de register entrys)
Link to comment
Delen op andere websites

serieus wtf, hoe heb jij gta4 wel niet geinstalleerd? Dit brengt bij mij sterk de indruk dat je hem gedownload hebt met een gecomprimeerde map die je uit moet pakken, zodat je hem niet hoeft te installeren, op deze manier worden de registerwaardes niet toegevoeg en kan het spel niet gevonden worden.

Moraal van het verhaal, legaal is beter dan illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

serieus wtf, hoe heb jij gta4 wel niet geinstalleerd? Dit brengt bij mij sterk de indruk dat je hem gedownload hebt met een gecomprimeerde map die je uit moet pakken, zodat je hem niet hoeft te installeren, op deze manier worden de registerwaardes niet toegevoeg en kan het spel niet gevonden worden.

Moraal van het verhaal, legaal is beter dan illegaal.

nee dat is niet waar, hij zegt dat tijdens de installatie (waar hij controlleert of de release date verstreken was) een fout was opgetreden, dat maar een deel van het spel op zijne schijf stond. volgens mij is dat al na de installatie van social club, dan kan hij het beste de install ff herstellen

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zit ik met een ander probleem. Gisteren, na het installeren van een Nivida driver sloeg mijn pc vast.

Als ik nu mijn pc opstart zegt hij "Disk boot failure, insert system disk and press enter". Ik heb dan maar een mail gestuurd naar de persoon die mijn pc samengesteld heeft. Hij komt hem zodanig ophalen want er is wss iets mis met de harde schijf. Het lijkt allemaal tegen te vallen.

En mijn GTA IV is wel degelijk legaal, ik heb hem in de winkel gekocht.

Bewerkt: door Mutte
Link to comment
Delen op andere websites

Nu zit ik met een ander probleem. Gisteren, na het installeren van een Nivida driver sloeg mijn pc vast.

Als ik nu mijn pc opstart zegt hij "Disk boot failure, insert system disk and press enter". Ik heb dan maar een mail gestuurd naar de persoon die mijn pc samengesteld heeft. Hij komt hem zodanig ophalen want er is wss iets mis met de harde schijf. Het lijkt allemaal tegen te vallen.

En mijn GTA IV is wel degelijk legaal, ik heb hem in de winkel gekocht.

vastslaande PC, diskboot failure, duid op een probleem met je HDD

edit: ahja, dat zei je al :puh:

Bewerkt: door ddaemen
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit probleem zelf ook gehad.

het probleem ligt aan RSC, ik had GTAIV meerdere malen herinstalleert maar het mocht niet helpen, toen had ik me hele Rockstar Games folder leeggegooid (met RSC erbij, omdat als je alleen GTAIV verwijdert dan blijft RSC er gewoon zitten). toen had ik GTAIV opnieuw geinstalleert met een verse install van RSC en geen WS10 error meer. :- )

tip; GTAIV verwijderen via; start>computer>dvd station>GTAIV DISC 1 verkennen>GTAIV>setup. dan moet je 'remove' selecteren.

voor RSC; configuratiescherm>programma's en onderdelen/software>RSC opzoeken en verwijderen.

als het goed is heb je geen Rockstar Games folder meer, als je het nog wel hebt (bij mij zat er nog wat files van RSC in die ik niet kon verwijderen) dan moet je die nog zelf proberen te verwijderen, als het niet werkt dan zou je een programma zoals killbox.exe gebruiken. suc6

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan nooit goed zijn, je pc loopt vast bij de update en sindsdien geeft hij die foutmelding?

Lijkt erop dat een virus je hdd heeft laten crashen.

Had je buiten gta4 nog last van vastloeprs of iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, sinds GTA IV te installeren leip hij redelijk veel vast.

Mijn computer is nu meegenomen, hij zal uitzoeken wat er zoal fout ging.

Hij heeft ook GTA IV mee om te zien of het bij hem ook fout gaat gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...