Jump to content

Brushes behouden bij Assorted brushes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Hoe kan ik mijn brushes behouden als ik op dat pijltje naast al mijn brushes klik en dan bijvoorbeeld naar Assorted brushes wil?

Want als ik daar dan ben en ik wil weer terug naar mijn oude brushes, deed ik altijd reset brushes maar dan was alles weer weg.

Weet iemand dus hoe dit behouden kan blijven?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp, wil je alle brushes in de lijst behouden die je onlangs gebruikt hebt?

Zodra je een nieuwe brush laadt via 'Load brushes' wordt de brush automatisch aan de bestaande lijst toegevoegd. Dat resulteert zich dus in een verzameling van allerlei verschillende brushes. Voeg je echter een nieuwe brush toe via de lijst die je krijgt als je op 'het pijltje' drukt, dan krijg je de onderstaande melding:

post-7574-1230941071.png

Kies je daar voor 'Append', dan wordt de brush aan de reeds bestaande lijst toegevoegd. Kies je voor 'OK', dan verschijnt enkel de betreffende brush in de lijst en wordt alles dus ge-reset.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...