Timske Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ik heb >deze< mod gedownload. Alles precies gedaan zoals het erin stond. En ik zie het ingame wel. En in MEd ook. Alleen als ik ingame te dicht bijkom blijft die hangen en reageert met GTA niet meer. En wat betekent dit: Was ist neu? Mich haben ein paar bugs extrem geärgert: leicht schwebende Mülleimer und Büsche, die häßliche Garagenbegrenzung und die Garagentexturen. Dit stond op GTAinside bij de description. Iets met bugs staat er. Bewerkt: 2 januari 2009 door Timske Reageren
K.O. Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Was ist neu? Mich haben ein paar bugs extrem geärgert: leicht schwebende Mülleimer und Büsche, die häßliche Garagenbegrenzung und die Garagentexturen. Wat is nieuw? Een aantal bugs vond ik zeer storend: zwevende prullenbakken en struiken, lelijke 'garagegrenzen' en -textures. Ik denk dat met 'Garagenbegrenzung' onafgewerkte randjes rondom de garage worden bedoeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.