Jump to content

Ladbrokes World Darts Championship

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ook dit jaar is er weer het wereldkampioenschap darts! Raymond van Barneveld is goed op weg om de finale te bereiken na zijn overwinning op Jelle Klaasen, en een 9-darter.

9 Darter van van Barneveld op 2 Januari 2008

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

De winnaars in het verleden.

1994, Dennis Priestley

1995, Phil Taylor

1996, Phil Taylor

1997, Phil Taylor

1998, Phil Taylor

1999, Phil Taylor

2000, Phil Taylor

2001, Phil Taylor

2002, Phil Taylor

2003, John Part

2004, Phil Taylor

2005, Phil Taylor

2006, Phil Taylor

2007, Raymond van Barneveld

2008, John Part

Het toernooi word helemaal uitgezonden op Sport 1 en de samenvatting op SBS6.

Word het Phil Taylor of toch Raymond van Barneveld?

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Mervyn King kan ook nog :bonk:

Maar ik hoop natuurlijk dat barney wint. Sowieso is hij 20.000 pond rijker met zijn 9-darter. Heb net de wedstrijd gekeken, en hij gooide echt zowat alles raak.

Toch goed van die Darter, maar hij mag wel wat trotser op zichzelf zijn hoor hij kijkt er niet anders door ofzo?

Bewerkt: door Gta_on_ps3
Content aangepast
Geplaatst:
Mervyn King kan ook nog :bonk:

Maar ik hoop natuurlijk dat barney wint. Sowieso is hij 20.000 pond rijker met zijn 9-darter. Heb net de wedstrijd gekeken, en hij gooide echt zowat alles raak.

Maar hoe groot is die kans dat hij wint van Phil Taylor? Zoals hij staat te gooien is misschien zelfs beter dan Van Barneveld. Maar ik denk wel dat Barneveld, Wade verslaat:)

Geplaatst:
Meestal krijgen ze toch een auto na een 9 darter

Dit keer is het 20.000 pond, maar de finale gaat tussen Barney en Phil Taylor:)

Geplaatst:

Wie zal er gaan winnen?

Als barney morgen speelt zoals hij vandaag heeft gespeeld word het een kansloze nederlaag. Maar verkeerd hij in topvorm heeft hij best wel kans te winnen.

Geplaatst:
Wie zal er gaan winnen?

Als barney morgen speelt zoals hij vandaag heeft gespeeld word het een kansloze nederlaag. Maar verkeerd hij in topvorm heeft hij best wel kans te winnen.

Als Barney speelt zoals gisteren, maakt hij een goede kans. Speelt hij zoals vandaag, dan verliest hij. Wat raar ook dat die tegenstander vandaag, Wade, ineens wel goed gooide, terwijl die gisteren zo slecht gooide dat het niet aan te zien was. :7

Geplaatst:
Zweten tijdens het sporten kan nooit de bedoeling zijn. Daarom is darts uitgevonden.

Probeer maar eens 3 pijlen in de tripple 20 te gooien. Dat gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Je hebt concentratie nodig. En je moet goed proberen te finishen. Dan zie je dat darten helemaal niet een makkelijk sport is.

Zweten tijdens het sporten kan nooit de bedoeling zijn. Daarom is darts uitgevonden.

Probeer maar eens 3 pijlen in de tripple 20 te gooien. Dat gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Je hebt concentratie nodig. En je moet goed proberen te finishen. Dan zie je dat darten helemaal niet een makkelijk sport is.

Mij zul je nooit gehoord hebben over een tripple 20 die makkelijk te gooien zou zijn. Ook niet dat het geen concentratie vereist. Alleen dat een sport imo wel iets meer fysieke inspanning zou mogen vereisen dan wat je bij darts hebt (of bowling, of iets anders). :roll:

Of wilde je me nu gaan vertellen dat Barney zijn prachtige, gespierde fysiek met darten heeft opgebouwd?

Trouwens thx dat je het 'sarcastische' puntje in m'n vorige post weer zo grandioos mist :7 Heerlijk.

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Barney is een hele goeie darter en heb vaak het idee dat hij met mensen die nog niet zo goed zijn als hem wel eens speelt. Soms gooit hij ineens niks en als hij dan achterkomt gaat hij gooien alsof het een robot is die niet weet wat missen is. Ik denk dat Barney het wel kan winnen Phil Taylor vind ik toch minder geworden om eerlijk te zijn.

Over het darten zelf.

heb ook een poosje gedart en het is niet makkelijk training is er zeker nodig want je moet je armen trainen op het begin zal dit na een uurtje darten best wel moeilijk wezen. wat mijn probleem toen was drie jaar geleden ongeveer tijdens een toernooi Treble,Treble.. en toen speelde ik tegen een kameraad en begon hij mij aan het lachen te maken.. thja toen kon ik dus mooi geen Treble meer gooien of naja eigenlijks tops voor de wedstrijd waardoor ik vierde ben geworden en hij derde. ik speel nu zelf veel op (een website) waar je kan darten en daar gooi ik ze wel :Y

Geplaatst:

Ik denk dat het een spannende match wordt. Ik ben in ieder geval voor Barney!

Met vriendelijke groetjes,

Youp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...