~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Weet iemand een film die op GTA lijkt met car jackings en moorden en bank overvallen enzo Reageren
bLADE` Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Gone in 60 Seconds (auto's jatten), Boyz In The Hood (jaren '90, ghetto's, drive by's etc), The Godfather, Scarface, noem maar op... Er is alleen geen film die echt alle elementen van GTA bevat. De bovenstaanden lijken gedeeltelijk op GTA (eigenlijk lijkt GTA op deze films ). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Rockstar Games verzon de naam 'Grand Theft Auto' niet, dat is een film uit de jaren '70. Klik hier voor meer informatie. @ hieronder: Weet ik wel, maar het gaat om een 'Grote auto diefstal' hé. Bewerkt: 3 januari 2009 door MegaPilot Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Rockstar Games verzon de naam 'Grand Theft Auto' niet, dat is een film uit de jaren '70. Klik hier voor meer informatie.Dat maakt toch niet uit wie de naam verzonnen heeft Ik weet ook wel dat er een film Grand Theft Auto uit de jaren '70 is, maar die heeft afgezien van de titel weinig ermee te maken. Op de WikiPage staat dat de spellenreeks GTA op deze film gebaseerd is. Dat is dus niet waar, anders hadden we in GTA pas getrouwde stelletjes achtervolgd. Alleen de titel is erop gebaseerd. Anyway, dit topic gaat dus niet over de naam GTA of wie dat eerder verzonnen heeft Het gaat over films die dezelfde eigenschappen als GTA bevatten. Reageren
Think Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Four Brothers vind ik er goed op lijken. Moeder van 4 broers wordt vermoordt en die gaan zich wreken. (veel actie en drive-by's, maar toch nog een goed verhaal! met Mark Wahlberg. Bewerkt: 3 januari 2009 door Think Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Bound by Honor (aka Blood in Blood out). Film uit 1993, veel gangsters, shietpartijen etc. Ik vind het zelf wel een goede film en ook wel op GTA San Andreas lijken. Hier wat meer informatie over de film. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Voor de Los Santos style, "Menace II Society", waar ook voice actors van San Andreas in voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.