Jump to content

Battlefield Serie nummer 3

Recommended Posts

Geplaatst:

delen.jpg

Battlefield

Ik ben persoonlijk een groot voorstander van de Battlefield serie(s).

Maar wat vinden mensen vooral fan(s) van GTA nou precies van de Battlefield serie(s).

Ongetwijfeld zullen hier wel wat Battlefield fans tussen zitten die stiekem hopen op een nieuwe deel van Battlefield of mensen die toch niet zoveel over Battlefield weten en toch wel eens meer zouden willen weten over deze game(s).

Dit idee is ontstaan toen ik informatie aan het zoeken was over Battlefield 3 via Youtube. Battlefield 3 zullen wel denken ja Battlefield 3 ook wel Battlefield Bad Company genoemd op een paar Consoles!

In dit Topic kunnen wij dus ook lekker discussiëren over Battlefield 3

Gaat Battlefield 3 er wel komen op de pc?

Wat zouden we dan willen zien in battlefield 3?

Regels & Informatie

1. Geen Onzinnige reacties! maar kritiek over delen van battlefield is zeer welkom!

2. Extra Informatie Graag [PB] naar mij (word geupdate in de hoofd post)

3. Regels van het forum!

In dit topic zal ik zoveel mogelijk proberen te posten over de nieuwste versie van Battlefield.

In dit topic is hulp welkom, Heb jij foutjes gezien? of heb je extra informatie wat je ook wel in de hoofd post wil hebben dan kan je mij een PB sturen en dan zal ik dit zo spoedig mogelijk in de Hoofdpost posten. Ik ben van plan om deze topic zo vaak mogelijk te updaten, zodat er kort maar krachtig veel mooie informatie over de battlefield serie komt te staan. Ook kan de topic van style gaan veranderen in de toekomst maar om eens een begin te maken van in dit topic ga ik eerst voldoende informatie posten voor een beginnetje!

Als je graag wil helpen met dit topic kan je mij een [PB] sturen en dan zal ik je naam vermelden in de medewerkers van dit topic als je genoeg en nuttige informatie verschaft.

Ook zal ik hier en daar een linkje posten omdat niet alle informatie hier op het forum kan want dan kan ik net zo goed een website oprichten.

Voor vragen en informatie en dergelijke kan iedereen dus contact opnemen met mij.

battlefield3.jpg

Voor de console ligt hij al in de winkel, Maar voor de pc is het nog een vraag.

Wat is er allemaal bekend over deze battlefield serie? nou het volgende over battlefield 3 valt veel te zeggen maar het zou een van de beste game(s) worden die we in tijden hebben gezien alles kan kapot en het kan dag en nacht worden in het spel.

Dit zou natuurlijk het beste zijn wat we kunnen wensen voor deze battlefield serie! Er zou in 2007 een bericht zijn uitgelekt over Battlefield 3 namelijk dat hij word gemaakt door Digital Illusions en zal worden uitgegeven door EA Games Dit is ondertussen als bekend omdat hij al voor de console in de winkel ligt.

Maar waarom moeten de gamer(s) van de pc nu weer zo lang wachten?

Dit is voor mij ook een grote vraag en ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven die geconfirmed is door EA Games of van één van de andere ontwikkelaars van deze Battlefield.

Laten we er tot dan vanuit gaan dat hij inderdaad op de pc zal verschijnen, Wat ik uit een paar berichten wel kan aannemen!

hier een aantal smeuïge verhaaltjes over battlefield 3

* Speelt zich af in het heden (net als Battlefield 2)

* Komt met 8 maps, elk geschikt voor maximaal 80 spelers (40 per team dus)

* Twee speelbare partijen: NATO en MEC (Middle Eastern Coalition)

* Zelfde speelstijl als voorheen (punten controleren voor aflopende tickets)

* Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten

* Ook weer met Squads en Commanders; Battalions zijn nieuw en bestaan uit 3 á 4 squads

* Vijf speelbare klassen: Sniper, Assault, Engineer, Medic, Support

* In totaal 48 verschillende voertuigen (24 per factie)

* 34 verschillende wapens (17 per factie), met 22 unlocks/upgrades (beide), zodoende 56 wapens

* Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires

* Online bijgehouden stats, awards en ‘real world ranks’ (net als in battlefield 2)

* Ingebouwde auto-software updater

* Alleen Windows Vista en OS X worden genoemd (betekent niet automatisch dat ‘ie Windows XP niet ondersteunt)

Aangezien hun het hier hebben over WIndows Vista lijkt het mij vrij duidelijk dat er een grote kans inzit dat hij inderdaad gaat uitkomen het is totaal niet duidelijk wanneer dit zal gebeuren maar door een beetje rond te kijken en te zoeken hoopten mensen dat het in December 2008 was. Dit was dus niet het geval en EA games heeft ook niks gepost over Battlefield 3 we zullen dus nog even geduld moeten hebben maar ik begin persoonlijk het idee te krijgen dat EA games ons gaat verassen. Wat wel opmerkelijk is over deze game. Er word gezegd dat het de ondergang zal worden van game's als World of Warcraft en dergelijke!

Geplaatst:

Heb je ook een bron? Ikzelf ben wel fan van Battlefield, ik heb 1942 en 2. 2142 vond ik trouwens de grootste fout die Battlefield ooit gemaakt heeft. Maar als deze er komt zal deze wel weer gigantische systeemeisen hebben. En zo perfect is mijn pc nu ook weer niet.

Geplaatst:

Mijn bronnen die ik heb is alles bij elkaar vergelijken en kijken tot hoever het de waarheid zou kunnen wezen over 2142 ben ik het met je eens en wij zijn niet de enigsten. heel veel mensen waren niet blij met 2142 en met 2142 hebben ze eigenlijks ook Battlefield 2 naar de filistijnen geholpen wat gelukkig later weer wat beter ging maar toch niet zoals het vroeger was.

Geplaatst:

Battlefield 3 gaat er zeker wel komen, EA en DICE heeft al eerder hier dingen over vrij gegeven, nouja, laten we het anders zeggen, het is een beetje uitgelekt, tevens zou in December een aankondiging moeten komen, alleen die is er niet geweest, en misschien was dat ook wel logica, want DICE is druk bezig met de nieuwe patch voor BF2, en ze zijn natuurlijk ook bezig met Battlefield Heroes, en als ik me niet vergis, ook nog eens met een 2142 patch.

DICE heeft het er maar druk mee, en ze staan al langer dan vandaag bekend om het uitstellen van dingen, zo zou de BF2 patch eigenlijk al voor de kerst er moeten zijn, en toen werd het zomaar ineens een (open)beta versie, oftewel ze veranderen dingen heel gauw terwijl je er zelf niet bij stilstaat.

Tevens is Battlefield Bad Company geen Battlefield 3, onthoud dat maar even goed ;)

Geplaatst:

Ze zouden een veel betere singelplayer moeten maken met meer mappen inplaats van alleen de 16 spelers mappen voor Sp en er mag echt wel iets gedaan worden aan punkbuster

Geplaatst: (bewerkt)

Het belangrijkste van Battlefield vind ik nou net niet plezant: Het groot aantal spelers.

Iedereen loopt er maar rond, niets van teamwork, teamkilling, noobs die er dus voor de nederlagen en frustraties zorgen.

Iedereen staat te vechten en teamkillen voor zo'n straaljager. Als er dan iemand opstijgt wordt er vlug c4 of een mijn gegooid....

Bewerkt: door Think
Geplaatst:
Tevens is Battlefield Bad Company geen Battlefield 3, onthoud dat maar even goed ;)

Volgens mij kan je deze game ook niet echt met elkaar vergelijken omdat ze bij Bad Company een hele andere weg in zijn geslagen.

Update :

Zoals Wesley hierboven zegt moet ik hier het helaas afkappen deze berichten kloppen niet en heb ik een ander bron gevonden waar word verteld wat er precies aan de hand is. Ik Citeer een stukje en voor mezelf en zal dit vertalen naar het Nederlands dit gaat over een interview met een medewerker van DICE. Ik heb dus ook helaas goed en slecht nieuws gevonden! (maak er ook mijn eigen versie van dus niet letterlijk vertaalt)

ook maak ik er een samenvatting van!

In dit interview gaat het om de meneer : Gordon van Dyke

hij is een producer van DICE en ze hebben de eer gehad om hem wat vragen te stellen die anders zijn uitgepakt dan ze hadden verwacht!

Battlefield was orgineel bedacht voor de pc en veel Battlefield fans vragen zich nu af waarom wij zo zijn achter gelaten met Battlefield : Bad Company ,zal er een soort gelijke versie verschijnen op de pc?

er zijn geen plannen om bad company op de pc uit te brengen, Maar ze zijn de pc fans niet vergeten!

ook waren er veel mensen die dachten dat bad company was uit gebracht om het te testen voor de pc via de console. Waarop deze meneer antwoord dat dit helemaal niet het geval is en dat bad company gewoon uit is gebracht als een game en niet als een of ander testje! Ook is er niks bekend over een of andere Battlefield 3 wat is dat eigenlijks? Battlefield 3 kent iemand dat? wij niet. Ook verteld hij dat dice zoals Wesly ook al zegt erg druk is met patche(s) en andere games (zoals BF:Heroes) en dat DICE een erg groot bedrijf is waar van alles gebeurt!

Hij heeft ook een vraag gesteld waar iedereen op heeft zitten wachten. En die heeft de meneer ook beantwoord ook is het daardoor wel duidelijker geworden en houden ze ons op afstand vanwege de ''verassing''

Ik citeer het laatste gedeelte.

I came from playing Battlefield on the PC but now that’s not my area. I think that people should just be patient. Like it’s been mentioned by several of the senior guys over at DICE is that we haven’t forgot the hardcore PC gamer. So, don’t worry.

Voor de mensen die het moeilijk hebben met engels.

Hij was zelf ook een producer van battlefield op de pc en het is niet zijn gebied meer om zich daar op te richten. Hij vind dat mensen gewoon geduld moeten hebben en dat er al veel werknemers van DICE hebben gezegd dat de hardcore pc gamers niet vergeten worden en wij ons geen zorgen hoeven te maken over dat ze ons in de steek laten.

Ik ben erg blij met dit bericht en dit betekend ook dat we dit jaar meer bericht gaan krijgen over Battlefield 3 als het Battlefield 3 zal heten zal dus nog een verassing blijven want het kan ook anders gaan heten! ik zal binnen kort meer informatie gaan posten over de voertuigen en wapens die zich vrij wel zeker in Battlefield ? zullen gaan bevinden!

Bewerkt: door Sa_bulldog
Geplaatst:

Ik vond BF2 echt briljant, vooral online.

2 Jaar geleden las ik dat BF:BC zou komen en dat de omgeving compleet verwoest kon worden. Ik keek hier extreem naar uit en ik verwachten heel veel van de game. Vooral de online mode, want die was in BF2 ook al ijzersterk. Tot mijn grote teleurstelling werd de game helemaal niks. De singleplayer was maximaal 5 uurtjes werk en de online mode duurde een weekje. De omgeving kon kapot maar als alles al aan gort was geschoten en er kwam een tank, was je de sigaar.

Als je een van de eerste levels was, werd je ingemaakt door mensen met alle wapens die rank 25 hebben. Naarmate je vorderde kreeg jij ook betere wapens en kon je ze makkelijk aan. Het ligt dus puur aan welke wapens je hebt en niet aan je skills, wil je veel punten. Dit was in BF2:MC niet het geval. Hier had iedereen dezelfde kits en was het alleen een kwestie van veel spelen. Ik hoop dat er in BF3 dus ook standaard kits zitten.

Zodra er een nieuwe Battlefield uit komt voor op de pc dan koop ik hem meteen.

Heb de hele collectie namelijk van Battlefield en ben ook een zeer grote fan van het spel.

Singelplayer is eigenlijk niet boeiend, online is echt een must have!

Hoop trouwens als er een nieuwe weer uit komt dat het weer lekker lang duurd voor je ranks up gaat.

Niet dat je binnen 2 weken al de hoogste rank hebt dat zou zonde zijn!

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

Volgens mij komt het pas rond 2010-2012 uit, omdat er ook Heroes komt, waaraan ze (als hij uitkomt) ook werk aan zullen moeten besteden :puh:

Geplaatst:
Ik vond BF2 echt briljant, vooral online.

2 Jaar geleden las ik dat BF:BC zou komen en dat de omgeving compleet verwoest kon worden. Ik keek hier extreem naar uit en ik verwachten heel veel van de game. Vooral de online mode, want die was in BF2 ook al ijzersterk. Tot mijn grote teleurstelling werd de game helemaal niks. De singleplayer was maximaal 5 uurtjes werk en de online mode duurde een weekje. De omgeving kon kapot maar als alles al aan gort was geschoten en er kwam een tank, was je de sigaar.

Als je een van de eerste levels was, werd je ingemaakt door mensen met alle wapens die rank 25 hebben. Naarmate je vorderde kreeg jij ook betere wapens en kon je ze makkelijk aan. Het ligt dus puur aan welke wapens je hebt en niet aan je skills, wil je veel punten. Dit was in BF2:MC niet het geval. Hier had iedereen dezelfde kits en was het alleen een kwestie van veel spelen. Ik hoop dat er in BF3 dus ook standaard kits zitten.

het maakt natuurlijk niks uit ,maar ik had het hier specifiek over de Personal Computer (PC). Ik heb daarin tegen ook geen verstand van de Battlefield serie's op de XBOX en PS3. Ik moet zeggen dat als je een beetje skill hebt je het makkelijk tegen een tank kan afleggen of zien hem kwijt te raken. Ik weet ook niet hoe het er daar uit ziet en ik zou het eerlijk gezegd ook niet willen spelen op de Console. Ik weet wel dat de PC versie heel anders zal uitpakken. En ze zeggen wel dat ze niet testen. Maar dat doen ze altijd met game's

Zodra er een nieuwe Battlefield uit komt voor op de pc dan koop ik hem meteen.

Heb de hele collectie namelijk van Battlefield en ben ook een zeer grote fan van het spel.

Singelplayer is eigenlijk niet boeiend, online is echt een must have!

Hoop trouwens als er een nieuwe weer uit komt dat het weer lekker lang duurd voor je ranks up gaat.

Niet dat je binnen 2 weken al de hoogste rank hebt dat zou zonde zijn!

Met jou kan ik praten. Ik heb ook alle delen van Battlefield en moet zeggen dat ik Battlefield 1942 een echte klasieker vind. En Battlefield 2 mag er ook wezen. Ik speel op het moment weer heel veel Battlefield. Wij (mijn broers) en ik hebben ook besloten om weer onze oude clan op te richten :Y

Singeplayer is inderdaad niet veel aan maar voor beginners zou ik het wel aanraden om even te ''trainen'' in singleplayer.

en over de ranks dat zal wel weer goed komen bij Battlefield 2 neemt het ook aardig wat tijd in beslag. Omdat ik een poosje gestopt was ben ik nog niet alle ranks bijlangs geweest en daar werk ik dus nu ook aan :schater:

Battlefield 1918! :tu:

Zou wel leuk kunnen worden. Weet alleen niet of het echt zal werken...

Mwa naar mijn mening niet hier is al een mod van (1942) en weet het niet zeker maar voor Battlefield 2 misschien ook ik heb (gisteren) een mod gedownload (forgotten hope) en die is wel leuk alleen erg realities naar mijn mening, Maar helaas zitten er toch nog heel wat fouten in deze mod die ze er nog uit moeten halen. Maar als ik het goed heb begrepen zijn ze daar mee bezig.

Volgens mij komt het pas rond 2010-2012 uit, omdat er ook Heroes komt, waaraan ze (als hij uitkomt) ook werk aan zullen moeten besteden :puh:

Klopt inderdaad dat ze met heroes bezig zijn en dat zal ook wel niet zo lang meer duren. Ik ben zelf van mening dat ze dit ook doen om ons (PC) gamer's bezig te houden voor een nieuwe serie van Battlefield zodat ze daar meer tijd voor hebben EA Games en DICE zal wel niet stil zitten en ik weet niet waneer het uit komt maar ik gok zelf dat wij in 2009 nog wel nieuws gaan krijgen over de nieuwe battlefield en misschien dan in 2010 de game uitkomt. Maar ik laat me verder verassen :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...