iefen Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik heb de vorkheftruk(forklift) 1x gebruikt in sa en dat was in de missie "robbing uncle sam" ik moet nu de missie "badlands"(dit zeg ik ter opzichte van waar ik ben) maar ik kan nergens een forklift vinden, ik heb al op wikigta gekeken bij vindplaatsen daar van maar ze staan er niet. ik heb er 1 gevonden maar die staat 3kwart in de grond dus die kan je niet gebruiken ik heb ps2, dus weet iemand waar/wanneer ik de froklift kan vinden/gebruiken Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Loop eens een eindje weg en kom dan terug, misschien staan ze er dan wel. Overigens moet je geen bepaalde missies voltooien om een Forklift-Locatie(s) te unlocken. Succes. Reageren
iefen Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik heb 5 minuten lang om dat ding heen gelopen maar er gebeurd niks, oja opmerking: die ene die 3kwart in de grond zat ziet er net zo uit als een opgeblazen auto Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) ik heb 5 minuten lang om dat ding heen gelopen maar er gebeurd niks,oja opmerking: die ene die 3kwart in de grond zat ziet er net zo uit als een opgeblazen auto Je moet er niet om lopen, maar er van weglopen hé. Je kunt bijvoorbeeld wat missies doen. Dat een auto voor 3/4 in de grond zit kom ik ook soms tegen. Maar net als wat ik al zei, loop er eens van weg en kom dan terug. Succes. Bewerkt: 3 januari 2009 door MegaPilot Reageren
iefen Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik, k ga t straks doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.