Jump to content

Taxi bellen ?


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo, kan je eigelijk ook een taxi bellen want het is wel vervelend als je zo lang moet wachten bij een straat waar weinig auto's komen. en welk nummer is het voor de taxi te bellen ?

Ik weet niet als deze vraag al bestaat mijn exuuses hiervoor ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]

Edit:

Ben net te laat... :roll:

ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? :7
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]

Edit:

Ben net te laat... :roll:

ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? :7

Als je op het 2e a

eiland was dan kon het nog

Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt

dat je gratis een taxi kan bellen van hem

Bewerkt: door Gta_on_ps3
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]

Edit:

Ben net te laat... :roll:

ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? :7

Als je op het 2e a

eiland was dan kon het nog

Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt

dat je gratis een taxi kan bellen van hem

oke mischien even offtopic maar ik heb nog een vraag over brucie hij wilt auto's hebben die hij via e-mail verstuurd krijg je hier aleen geldt voor of stopt het dat je ze allemaal gedaan hebt ? Bewerkt: door Game-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]

Edit:

Ben net te laat... :roll:

ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? :7

Als je op het 2e a

eiland was dan kon het nog

Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt

dat je gratis een taxi kan bellen van hem

oke mischien even offtopic maar ik heb nog een vraag over brucie hij wilt auto's hebben die hij via e-mail verstuurd krijg je hier aleen geldt voor of stopt het dat je ze allemaal gedaan hebt ?

Je krijgt voor deze missies van Brucie inderdaad geld. De hoeveelheid geld die je krijgt hangt af van het voertuig dat je moet stelen en de staat waarin deze verkeert (voor een beschadigde auto krijg je minder geld). Nadat je het eerste voertuig gestolen hebt, zal je opnieuw een mailtje ontvangen met de vraag of je een ander voertuig wil stelen. In totaal moet je tien voertuigen stelen. Hierna hoef je deze missies niet meer te doen. Voor meer info over deze missies kun je hier terecht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...