Game-Fan Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Hallo, kan je eigelijk ook een taxi bellen want het is wel vervelend als je zo lang moet wachten bij een straat waar weinig auto's komen. en welk nummer is het voor de taxi te bellen ? Ik weet niet als deze vraag al bestaat mijn exuuses hiervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Wanneer je vriendschap hebt gesloten met Roman, kan je hem bellen voor een taxi. Hiervoor moet je meer dan 60% like hebben. Je hoeft voor deze taxi niet eens te betalen! Klik hier voor meer info over friends. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font] Edit: Ben net te laat... Bewerkt: 3 januari 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]Edit: Ben net te laat... ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]Edit: Ben net te laat... ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? Als je op het 2e a eiland was dan kon het nog Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt dat je gratis een taxi kan bellen van hem Bewerkt: 3 januari 2009 door Gta_on_ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]Edit: Ben net te laat... ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? Als je op het 2e a eiland was dan kon het nog Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt dat je gratis een taxi kan bellen van hem oke mischien even offtopic maar ik heb nog een vraag over brucie hij wilt auto's hebben die hij via e-mail verstuurd krijg je hier aleen geldt voor of stopt het dat je ze allemaal gedaan hebt ? Bewerkt: 3 januari 2009 door Game-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Je kan helaas geen Taxi bellen, wel een Taxi van Roman. Maar volgens mij niet als Je huis, en zijn bedrijf is afgebrand is.[/font]Edit: Ben net te laat... ik heb wel de storyline heelmaal uitgespeelt dus nu kan ik roman niet meer bellen voor een taxi ? Als je op het 2e a eiland was dan kon het nog Maar kijk is hoeveel procent je hebt staan bij roman pas vanaf 60% heb je kans dat ie je belt dat je gratis een taxi kan bellen van hem oke mischien even offtopic maar ik heb nog een vraag over brucie hij wilt auto's hebben die hij via e-mail verstuurd krijg je hier aleen geldt voor of stopt het dat je ze allemaal gedaan hebt ? Je krijgt voor deze missies van Brucie inderdaad geld. De hoeveelheid geld die je krijgt hangt af van het voertuig dat je moet stelen en de staat waarin deze verkeert (voor een beschadigde auto krijg je minder geld). Nadat je het eerste voertuig gestolen hebt, zal je opnieuw een mailtje ontvangen met de vraag of je een ander voertuig wil stelen. In totaal moet je tien voertuigen stelen. Hierna hoef je deze missies niet meer te doen. Voor meer info over deze missies kun je hier terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.