P-Jamma Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 en wanneer komen PS3 en Xbox 2 uit dan? Dat is nog maar de vraag he.... Maar heel misschien dit jaar? :blink: Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 ik vraag me welicht af hoe de volgde engine eruit zal zien , ik bedoel GTA3,GTA-VC,GTA-SA, zijn gebouwdt op de zelfde engine dus ongeveer het zelfde spel...de huidige engine is vrij simpel... wat wel jammer is dat als er een nieuwe engine komt dat er nieuwe tools moeten komen Ik denk dat de GTA op de volgende engine niet meer te modden valt....de engine zal wellicht te moeilijk zijn. Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 Hij zal altijd te modden blijven denk ik, alleen zal het weer even duren voodat mensen hebben uitgepuzzelt hoe alles in elkaar zit. Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 De Source engine voor GTA .. Ik hoop dat Rockstar er zelf eentje maakt, en een goede ook. Liefst dat de modellen op elkaar reageren ( je schiet mannetje dood, hij knalt tegen tafel aan, tafel schuift weg ). Reageren
PetervR Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 heel amerika in gta zou pas leuk zijn Reageren
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 heel amerika in gta zou pas leuk zijn Waarom niet heel de wereld? :rolleyes: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 en wanneer komen PS3 en Xbox 2 uit dan? Dat is nog maar de vraag he.... Maar heel misschien dit jaar? :blink: de XboX 360 komt op kerstmis uit... lijkt me wel weer lollig... topdown view Reageren
Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 heel amerika in gta zou pas leuk zijn Laten we wel realisties blijfen, heel america is zo groot dat je je in 2 minuten verveelt. Het zou toch vreselijk zijn als je 10 minuten in de auto moet, dan 1 uur in het vliegtuig,, dan weer 10 minuten in de auto en 5 minuten rennen ? --- Ik denk dat eclipse wel gelijk heeft, de volgende engine is vast ok te modden, uiteindelijk zijn "alle" spellen te modden, Weet toevallig iemand met welke programma´s rockstargames werkt ? Reageren
Marius Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ach het zal waarschijnlij geen engine worden met dezelfde kwaliteit als battlefield 2 en konsorten. Maar de engine hoeft niet moeilijk te modden te zijn, net hoe rockstargames het zelf wil. En de tools die ze nu gebruiken zijn 3ds max studio en een aantal tools die daar bij horen om bv maxscript te bewerken. Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Hoezo werkt GTA-3, GTA-VC en GTASA op dezelfde engine? Dat ze soortgelijke bestandsformaten gebruiken voor de modellen en de textures, en dat de script-taal ongeveer hetzelfde is gebleven wil nog lang niet zeggen dat de engine hetzelfde is. Met SA hebben bijvoorbeeld dynamische shaduwen erbij gekregen en dat is een behoorlijke wijziging in de engine, ook op SCM gebied is de engine enorm uitgebreid ( zowel van GTAIII naar VC als van VC naar SA). Denk daarnaast aan dingen als fietsen,zwemmen, voertuigen koppelen (b.v. trucks), vrij kiesbare kleding/kapsels/tattoo, ..... dat zijn behoorlijk ingrijpende wijzigingen in de game-engine. Ik vind het dan ook onzin om te stellen dat ze sinds GTAIII dezelfde engine hebben gebruikt. En ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ze voor de volgende versie een compleet nieuwe engine gaan maken. Naar mijn mening zullen ze gewoon hun engine verder gaan uitbreiden. Grafisch zullen ze nog mooiere plaatjes genereren, maar da's meer iets van de betere grafische capaciteiten van de nieuwe platformen dan van de game-engine, daarvoor hoeft R* in principe niet veel meer te doen dan hun modellen en textures van een hogere resolutie maken. Wat modding betreft: welke engine R* ook gaat gebruiken, de GTA modding-scene zal vast en zeker met tools komen om het spel te modden. Vergeet niet dat GTA nu al een van de lastigste spellen is om te modden, omdat er vanuit R* geen ondersteuning is. Alles is door de modders zef uitgezocht, en ze hebben daar zelf tools voor gemaakt. Reageren
Tim Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Dit is een misschien een teory over de betreffende GTA's die in de toekomst uitkomen met name de engine GTA1,GTA London, en GTA2 waaren de eerste topdown vieuw engines van GTA, daarna kwamen GTA3, GTAVC. EN GTASA, deze versies waaren in een 3d engine, ik denk dat er na de volgende gta ook nog 2 uitkomen met dezelfde engine, en zo zou het patroon zich misschien kunnen volgen. Dus het kan goed zijn dat de volgende GTA misschien alleen een stad is, en de GTA die daarop volgt weer wat groter, en de GTA die daarop volgt een grote staat. dus wie weet... maar hoe zou de volgende engine eruit gaan zien, beschrijf dat hier in deze topic (met behulp van screens of alleen woorden) Bewerkt: 27 juni 2005 door Tim Reageren
Timotees Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Ik denk (hoop) dat dingen een beetje op elkaar ingaan, dat als je bijv (erg fantaschie hoor) een lantaarnpaal omgooit (=lees: beukt), dat er dan gelijk als ie er eentje raakt die ook omfalt. Of als je bijv tegen een tafel loopt, dat die tafel dan een beetje verschuift. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ............ Next Engine -topic- Waarom open je hier een topic voor open, als een bestaande gister nog actief was ? Reageren
Tim Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 ............ Next Engine -topic- Waarom open je hier een topic voor open, als een bestaande gister nog actief was ? niet opgelet, mijn excuses hiervoor [PatrickW: topics samengevoegd voor onoplettend lid ] Reageren
kakashi_r Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 en wanneer komen PS3 en Xbox 2 uit dan? PS3 was toch al bekent dat hij in 2006 uitkomt :S ? Tenzei Sony een super wonder heeft, dat hij dit jaar al uit komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.