Jump to content

Scarface

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog een paar dingen die ik vergeten ben:

- De 'Bus' lijkt heel veel op de bus waarmee Tony en zijn broer het vluchtelingen kamp ik gebracht werden.

- Armando Mendez wild ik voor zowel uitkerlijk als gedrag heel erg veel op de man die Tony en zijn broer uit het vluchtelingen kamp hielp.

Geplaatst:

Op deze website staan nog meer verwijzingen naar de film Scarface, zelfs met foto vergelijkingen.

Is het jullie trouwens wel eens opgevallen dat in GTA 3 heel veel liedjes uit de film soundtrack van Scarface verwerkt zitten? Ik weet dat ik hier niet in het GTA 3 forum zit, maarja, als we het toch over verwijzingen naar de film scarface hebben. :puh:

O.a. de volgende nummers (flashback FM)

• Debbie Harry - "Rush Rush"
  • Elizabeth Daily - "Shake It Up"
  • Paul Engemann - "Push It to the Limit"
  • Amy Holland - "She's On Fire"
  • Elizabeth Daily - "I'm Hot Tonight"

Geplaatst:
Nog een paar dingen die ik vergeten ben:

- De 'Bus' lijkt heel veel op de bus waarmee Tony en zijn broer het vluchtelingen kamp ik gebracht werden.

- Armando Mendez wild ik voor zowel uitkerlijk als gedrag heel erg veel op de man die Tony en zijn broer uit het vluchtelingen kamp hielp.

- Dat was niet Tony's broer, maar gewoon een vriend. Die gast (Manny) ontmoet later Gina (Tony's zus), dus hij kan onmogelijk hun broer zijn. Bovendien Tony zou zijn eigen broer niet neer knallen.

- Er is wel een vergelijking, maar dat is best wel een standaard look hoor

@ Vice Agent: Dat is niet echt een verwijzing naar Scarface, het is gewoon de soundtrack voor GTAIII gekozen door R*.

Geplaatst: (bewerkt)

Malatyali44: Ja er is ook de zelfde Disco van Vice city en van The Game Scarface

post-106696-1232185111.jpg post-106696-1232185225.jpg

En de straten zijn oke de zelfde

post-106696-1232185380.jpg post-106696-1232186322.jpg

En er is oke een apartement 3c en dat intor deed oke mee in de film Scarface

post-106696-1232186454.jpg post-106696-1232186564.jpg

post-106696-1232186618.jpg post-106696-1232186703.jpg

Bewerkt: door Malatyali44
Geplaatst:

Ik denk dat in de missie rub out ook een verwijzing zit

waarin tommy en lance diaz doden

en dat in de film scarface word tony montana,s baas op de zelfde manier gedood

naast die manier hoe diaz word gedood

is de naam diaz ook de naam van een gang in scarface

maar ook de missie keep your friends close

is een verwijzing naar scarface want de oude baas van tony montana heeft een keer in de film gezegt keep your friends close but your enemys closer

en dan ook nog dat grote gevecht in tommy,s huis dat lijkt sprekend op dat gevecht in tony,s huis en dan nog de camera beelden in tommys huis lijken beelden van tony,s huis

Geplaatst:
Ik denk dat in de missie rub out ook een verwijzing zit

waarin tommy en lance diaz doden

en dat in de film scarface word tony montana,s baas op de zelfde manier gedood

naast die manier hoe diaz word gedood

is de naam diaz ook de naam van een gang in scarface

maar ook de missie keep your friends close

is een verwijzing naar scarface want de oude baas van tony montana heeft een keer in de film gezegt keep your friends close but your enemys closer

en dan ook nog dat grote gevecht in tommy,s huis dat lijkt sprekend op dat gevecht in tony,s huis en dan nog de camera beelden in tommys huis lijken beelden van tony,s huis

Diaz wordt niet vermoord op dezelfde manier als Tony's baas (Frank Lopez). Tony laat Lopez eerst dood schieten in zijn eigen auto showroom, en dan koopt hij zijn villa. En dat keep your friends close heeft hij geloof ik ook niet gezegd.

Geplaatst:

Ik denk dat ik nog een Scarface verwijzing heb.

Soms in Vice City hoor je iemand van de Vercetti Gang zeggen "I never asked your sister out, man!". In Scarface gaat Manny Ribera (de rechterhand van Tony Montana) met Gina Montana (Tony's zus) en Tony vermoord hem daar om. Ik denk dat hier een kleine verwijzing in zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...