Jump to content

REvenge of CAsh?


tiim

Recommended Posts

ik zou echt niet weten of dat ik voor de revenge of voor de cash ga, want ik wil niet dat roman dood gaat en dat kate dood gaat... advies graag wat jullie hebben gekozen en wat ik het beste kan kiezen.

Ik heb gekozen voor Revenge. Omdat ik Roman niet dood wil hebben. Ik kan zijn taxi's niet missen! Voor het geval dat ik Drive-By's met Roman's Taxi wil uitvoeren wat niet kan met de gewone taxi's. En ik vind Kate niet bijzonder, ze kan niks speciaals doen en je kunt toch wel weer vriendinnen daten via die LoveMeet websites enzo.

Maar goed, het blijft je eigen keuze. Dus kies verstandig! :cya:

::Hieronder:: Haha, ik deed hetzelfde, maar helaas gooide ik mis. Dus maakte ik het karweitje maar af met een RPG-granaat :7

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

dan ga ik maar voor revenge,, ik vertrek nu

:Dat is wel het slimst want als je Voor Cash kiest gaat Roman dood en wilt Kate je niet meer zien.

en als je voor Revenge kiest gaat Kate dood maar kan je nog steeds een Taxi aan Roman vragen enz.[/font]

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Het is wel verstandiger om dat tussen de spoiler tags te zetten voor mensen die nog niet kunnen kiezen uit dat. ;)

Maar, ik zou voor Revenge gaan. :)

:$ @ hierboven zo goed? :puh:

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...