tiim Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 ik zou echt niet weten of dat ik voor de revenge of voor de cash ga, want ik wil niet dat roman dood gaat en dat kate dood gaat... advies graag wat jullie hebben gekozen en wat ik het beste kan kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) ik zou echt niet weten of dat ik voor de revenge of voor de cash ga, want ik wil niet dat roman dood gaat en dat kate dood gaat... advies graag wat jullie hebben gekozen en wat ik het beste kan kiezen. Ik heb gekozen voor Revenge. Omdat ik Roman niet dood wil hebben. Ik kan zijn taxi's niet missen! Voor het geval dat ik Drive-By's met Roman's Taxi wil uitvoeren wat niet kan met de gewone taxi's. En ik vind Kate niet bijzonder, ze kan niks speciaals doen en je kunt toch wel weer vriendinnen daten via die LoveMeet websites enzo. Maar goed, het blijft je eigen keuze. Dus kies verstandig! ::Hieronder:: Haha, ik deed hetzelfde, maar helaas gooide ik mis. Dus maakte ik het karweitje maar af met een RPG-granaat paul007 Bewerkt: 3 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb ook voor Revenge gekozen, gewoon omdat ik Dimitri een rat vind, en hem graag wou afmaken (gedaan op een subtiele manier, een granaat voor z'n voeten neergelegd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiim Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 dan ga ik maar voor revenge,, ik vertrek nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) dan ga ik maar voor revenge,, ik vertrek nu :Dat is wel het slimst want als je Voor Cash kiest gaat Roman dood en wilt Kate je niet meer zien. en als je voor Revenge kiest gaat Kate dood maar kan je nog steeds een Taxi aan Roman vragen enz.[/font] Bewerkt: 4 januari 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 @Hierboven: Het is wel verstandiger om dat tussen de spoiler tags te zetten voor mensen die nog niet kunnen kiezen uit dat. Maar, ik zou voor Revenge gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) @Hierboven: Het is wel verstandiger om dat tussen de spoiler tags te zetten voor mensen die nog niet kunnen kiezen uit dat. Maar, ik zou voor Revenge gaan. :$ @ hierboven zo goed? Bewerkt: 4 januari 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb voor revenge gekozen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb ook Revenge gedaan. Maar als je Dimitri dan killed met een RPG, krijg je daarna nog een cutscene met dat hij zegt dat hij verloren heeft. En daarna moet je hem nog een keer doodknallen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiim Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb ook revenge gekozen en heb nu net out of commision uitgespeeld,ik vond die eerlijk gezegd niet echt moeilijk!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Revnege natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Nog 2 missies en dan ga ik voor Revange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.