Jump to content

Trophies ps3


Mesprit

Recommended Posts

Kan je nog wel alle trophies bij de ps3 krijgen ookal gebruik je cheats? :o

Ja maar dan moet je wel nadat je Trophie blokkerende cheats hebt gebruikt (health en weapons) dood gaan, of een niet gecheatte save laden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nog wel alle trophies bij de ps3 krijgen ookal gebruik je cheats? :o

Ja maar dan moet je wel nadat je Trophie blokkerende cheats hebt gebruikt (health en weapons) dood gaan, of een niet gecheatte save laden. ;)

Is dat de enige blokkerende cheat? :O

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nog wel alle trophies bij de ps3 krijgen ookal gebruik je cheats? :o

Ja maar dan moet je wel nadat je Trophie blokkerende cheats hebt gebruikt (health en weapons) dood gaan, of een niet gecheatte save laden. ;)

Is dat de enige blokkerende cheat? :O

Volgens mij blokeerd elke cheat wel iets.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nog wel alle trophies bij de ps3 krijgen ookal gebruik je cheats? :o

Ja maar dan moet je wel nadat je Trophie blokkerende cheats hebt gebruikt (health en weapons) dood gaan, of een niet gecheatte save laden. ;)

Is dat de enige blokkerende cheat? :O

Volgens mij blokeerd elke cheat wel iets.. :(

alle auto cheats worden niet geblokkeerd (behalve de heli)

als je die trophies wilt, doe dan een new game starten en haal ff een wanted lvl 4 en wanted lvl 6, en doe dan ff een paar missies zodat je ook de troffe cleaned the mean streets kan doen, en dan moet je alleen nog de trofee Finish Him, die kan je het beste halen bij de helitour plek hoe je de trofee haalt, doe eerst Cleaned the mean streets & Walk Free vrij spelen, doe dan een heli spawnen (die doet normaal Cleaned the Mean streets & Walk Free blocken dus is het slimmer om die eerst vrij te spelen) ga dan naar die helitour plek en ga vechten met mensen. (dan natuurlijk wel 10 aanvallen ontwijken en dan een special attack te doen) daarna hoef je je niet meer zorgen te maken over trofeeën. Succes

EDIT : Hierboven : te veel getypt ;(

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Het probleem wat ik nu heb is dat ik een aantal geblokkeerde trophy's heb. In mijn PS3 trphy lijst staan stuk of 10 zwarte bekertjes met 5 vraagtekens erachter.

Kan je deze trophy's nou weer halen als je weer een nieuwe savegame aanmaakt?

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Het probleem wat ik nu heb is dat ik een aantal geblokkeerde trophy's heb. In mijn PS3 trphy lijst staan stuk of 10 zwarte bekertjes met 5 vraagtekens erachter.

Kan je deze trophy's nou weer halen als je weer een nieuwe savegame aanmaakt?

Ja, dat dacht ik wel. Je kan de Trophies namelijk over meerdere savegames hebben wat in sommige gevallen heel handig kan zijn als je kijkt naar de Trophie waar je de politie voor 5 minuten moet overleven. Als je dan nog bij het begin zit kun je dat simpel doen door tegen de blokkade op te rijden die dan overal tussen die eilanden staan. Daarna moet je gewoon snel wegwezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...