Jump to content

[VRAAG] Hoe 6 wanted sterren te krijgen?


HA5H

Recommended Posts

Snelste manier om die trophie te halen. Is een nieuw savegame aan te maken, omdat je waarschijnlijk alle eilanden vrij gespeelt hebt. (ik weet niet of het op de PS3 het zelfde werkt met Accounts zoals op de XBOX360) en dan 5 minuten op de Metro rails te gaan staan op deze brug: Klik En daar gewoon blijven staan totdat je de trophie hebt gehaald :)

Succes.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Stap in een Taxi, geef aan dat je naar de "Helitour" wilt, steel een helikopter, ga op het dak staan van Auto Eroticars (Klik hier voor een map) en schiet vervolgens alles kapot wat je tegenkomt. Helikopters kunnen hier het vervelendste zijn, dus een Rocket Launcher is aan te raden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziekenhuis, waar je die missie moet doe ndat je moet iemand dood knallen, je moet daar in gaan, dan naar die afdeling rechts, dan gang volgen, eerste kamer erin, dan zit je in een kamer met (meestal volgens mij) 2 personen, knal die alvast neer, en ga achter het aanrecht zitten, knal wat rond, politie komt, je zit goed en zo is het mij ook gelukt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziekenhuis, waar je die missie moet doe ndat je moet iemand dood knallen, je moet daar in gaan, dan naar die afdeling rechts, dan gang volgen, eerste kamer erin, dan zit je in een kamer met (meestal volgens mij) 2 personen, knal die alvast neer, en ga achter het aanrecht zitten, knal wat rond, politie komt, je zit goed en zo is het mij ook gelukt ;).

Inderdaad, als je zeker wilt zijn van de trophy dan moet je naar eender welk ziekenhuis gaan.

Er is maar 1 ingang in dat ziekenhuis en zo heb je controle over de situatie ;)

Good Luck!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen voor jullie tips ;)

Ik heb zojuist de Trophy gehaald :D

Ik heb een nieuwe savegame gestart en ben langs de wegblokkering gelopen en daarna snel weer in de auto bij Roman gekropen en weggescheurd ;)

Toen voor de volle 5 minuten bijna de hele tijd over de snelweg gesjeest en heb toen mijn trophy ontvangen ;)

Heel erg bedankt iedereen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kunt doen is een heli pakken (maakt niet uit) als je nog niet naar Alderney kan, naar Alderney vliegen en dan 5 minuten in de lucht blijven. Daarna zo snel mogelijk naar een savehouse en dan saven. Trophie gehaald zonder dood te gaan of enig ander moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kunt doen is een heli pakken (maakt niet uit) als je nog niet naar Alderney kan, naar Alderney vliegen en dan 5 minuten in de lucht blijven. Daarna zo snel mogelijk naar een savehouse en dan saven. Trophie gehaald zonder dood te gaan of enig ander moeite.

I know, maar lees mijn vorige post ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de playboy X mansion als je 3 sterren hebt, hier zal dan een heli komen, schiet vanuit het dak de 2 mensen die in de heli schieten neer. Herhaal dit en je zult snel 6 sterren krijgen. Mocht de heli schieten dan kun je in je savehouse schuilen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het 3e eiland nog niet geunlocked, maar linksonder op de map staat iets wat lijkt op de area 69 van GTA SA, moet je daar niet gewoon heen om 6 wanted te krijgen?

Je bedoelt vast de gevangenis. Daar mag je overigens wel gewoon rondlopen, zolang je maar niet met wapens gaat schieten. Wel leuk om eens te proberen om veilig uit de gevangenis te komen terwijl alle bewaker op je schieten :puh:

Op het 2e eiland is een soort VN-gebouw te vinden: Klik hier. Als je daar op het terrein komt krijg je al meteen 4 sterren (als ik me niet vergis), dus dat is wel een handige plek :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Op het eiland waar je begint moet je op het terrein van Francis International Airport gaan dacht ik, van de vliegtuigen, en dan daar schieten en knallen en autos stelen, dan krijg je inmiddels wel al 5 of 6 sterren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eiland waar je begint moet je op het terrein van Francis International Airport gaan dacht ik, van de vliegtuigen, en dan daar schieten en knallen en autos stelen, dan krijg je inmiddels wel al 5 of 6 sterren ;)

Op het vliegveld krijg je maar 4 sterren.

Maar als je het hier wilt proberen is het handig om achter bagage te schuilen onder de vliegtuigen. Zo kan de helikopter je niet raken en heb je wel dekking. Het enigste nadeel hiervan is dat er vaak meerdere politiewagens op je afkomen van verschillende kanten. Zodat de perfecte dekking vaak moeilijk te zoeken is! :7

@Hieronder: Oké, sorry ik heb je vorige post verkeerd gelezen. :sst:

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...