muldertje6 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Kan iemand mij miss uitleggen hoe ik een 100% save game opsla of instaleer of weet iemand waar een uileg staat en mij die link wil geven Bedankt ! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Je kunt >>Hier<< een 100% savegame downloaden. Vervolgens ga je naar Documenten > GTA San Andreas User Files en daar plaats je de dowload tussen. Veel succes! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Als je een savegame hebt uitgezocht moet je hem downloaden. Dan zal op jouw computer een pakketjes (WinRar, WinZip.) verschijnen; bekijk de handige Readme en kopier het bestand GTASAsf1.b, de 1 kun je vervangen in een reeks van 1 t/m 8 om het slot te veranderen. Ga dan naar de map: "Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files". Dan plak je het bestand in de map en waarschijnlijk als het er al stond vraag je computer of je het wilt vervangen. Druk op ja, en start GTA San Andreas. Nu zal je savegame er staan. Edit: te laat Bewerkt: 3 januari 2009 door Jesperkaj Reageren
chris4 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Je kunt >>Hier<< een 100% savegame downloaden. Vervolgens ga je naar Documenten > GTA San Andreas User Files en daar plaats je de dowload tussen. Veel succes! maar als je een windows vista hebt hoe moet je het dan doen? Reageren
Deluxo Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Je kunt >>Hier<< een 100% savegame downloaden. Vervolgens ga je naar Documenten > GTA San Andreas User Files en daar plaats je de dowload tussen. Veel succes! maar als je een windows vista hebt hoe moet je het dan doen? Gewoon, je moet hetzelfde doen. Reageren
vice Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Let er wel op dat je zeker weet dat je versie 1 of versie 2 hebt. Om dat te zien moet je San Andreas opstarten, bij het menu linksonder moet je dan kijken. Als daar niets staat heb je vermoedelijk versie 1. Als daar wel iets staat heb je versie 2. Je kan natuurlijk ook beiden downloads proberen, bij een van de 2 zal je spel vast lopen dan weet je ook welke versie je hebt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Je kan natuurlijk ook beiden downloads proberen, bij een van de 2 zal je spel vast lopen dan weet je ook welke versie je hebt.Dit is inderdaad de makkelijkste methode, maar alleen versie 1 zal vastlopen bij het laden van een versie 2 savegame. Versie 2 zal bij het laden van een versie 1 savegame niet vastlopen maar er zal een nieuw spel gestart worden. Reageren
Capezzolo85 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Het installeren van mijn save game lukt nog wel, alleen, als ik de save game laad, begint CJ helemaal van voor af aan en ben ik nog geen steek verder, kent iemand dit probleem? Of kan iemand mij ff helpen, zeeeeer frusterend! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Het installeren van mijn save game lukt nog wel, alleen, als ik de save game laad, begint CJ helemaal van voor af aan en ben ik nog geen steek verder, kent iemand dit probleem? Of kan iemand mij ff helpen, zeeeeer frusterend! Remi-X heeft een tijdje geleden een hele handige gids geschreven rondom technische problemen die zich kunnen voordoen bij het spelen van het spel. Deze gids kun je hier vinden. Scroll even door naar onderen totdat je bij het kopje 'Versie Informatie' komt. Lees dit aandachtig door, en volg indien van toepassing de instructies. Veel succes! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 als ik de save game laad, begint CJ helemaal van voor af aan en ben ik nog geen steek verderGefeliciteerd! Jij hebt versie 2. Dat betekent dus dat je géén versie 1 savegame moet downloaden, maar een versie 2 savegame. Reageren
Enesss Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Als je een versie 1 heb download dan een versie 1 save game Als je een versie 2 heb download dan een versie 2 save game Anders lukt het niet Voor savegames voeg me toe op msn *** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.