Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

San andreas crasht, ik had in cleo3 een spawn gemaakt maar hij chrasht, is er iets verkeerd in de code?

{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0A95: enable_thread_saving

014B: 0@ = init_parked_car_generator #STRETCH color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1883.7776, -187.8041, 18.398 angle 264.2453

014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101

0A93: end_custom_thread

Geplaatst: (bewerkt)
San andreas crasht, ik had in cleo3 een spawn gemaakt maar hij chrasht, is er iets verkeerd in de code?
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------

0A95: enable_thread_saving

014B: 0@ = init_parked_car_generator #STRETCH color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1883.7776, -187.8041, 18.398 angle 264.2453

014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101

0A93: end_custom_thread

{$CLEO .cs}

0247: load_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models 

:CHECK
if
0248:   model #ADMIRAL available
jf @CHECK
wait 0
jump @SPAWN

:SPAWN
00A5: $AUTO = create_car #ADMIRAL at 0.0 0.0 0.0

0A93: end_custom_thread

In CLEO kan je geen cargenerators maken, je moet het hier mee doen :)

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
In CLEO kan je geen cargenerators maken, je moet het hier mee doen :)

Ik kan het anders gewoon met de 014B en 014C opcode doen hoor, alleen na de zesde spawn willen ze neit meer spawnen

Geplaatst:

Hej, ik had de Boss mod gedownload en keek hoe die cars spawnen, maar inderdaad met opcode 014B en C

Geplaatst:

Maakt niet uit, nu doen ze het :tu:

Next problem, hij spawnt midden op de weg, en ik wil hem aan de kant van de weg hebben, en als ik de coordinaten aanpas, blijft hij het zelfde :N

Geplaatst:
{$CLEO .cs}

0247: load_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models 

:CHECK
if
0248:   model #ADMIRAL available
jf @CHECK
wait 0
jump @SPAWN

:SPAWN
00A5: $AUTO = create_car #ADMIRAL at 0.0 0.0 0.0

0A93: end_custom_thread

Dat geeft dus, als je pech hebt, niet altijd, een crash op. Je moet namelijk binnen een lus altijd een wait hebben. Als de ADMIRAL snel laadt, heb je geen probleem, maar als hij er ook maar éven over doet, dan wel. Het moet dus als volgt zijn:

:CHECK
wait 0
if
0248:   model #ADMIRAL available
jf @CHECK

Jouw wait zit namelijk buiten de lus. Daarnaast moet je eens afleren om "jump @LABEL :LABEL" achter elkaar te zetten. Dat is nonsense, want de code gaat er toch doorheen. Ik geloof dat ik je dit al vaker gezegd heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...