GTAgamer17 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 In de missie A home in the hills, moet je achter big poppa.. maar kan het zijn dat als je de trap afgaat, dat je denise daar ziet? die vrouw lijkt sprekend op haar, volgens mij is zij het Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Kan zijn. Maar er is ook een ped die sprekend op Denise lijkt. Dus je weet maar nooit. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Het is Denise ook (?). Welliswaar weet niemand wat ze daar doet. Tijdens de missie Burning Desire moet je voor Tenpenny een lid van de Los Santos Vagos levend verbranden in zijn huis, waar ook Denise in zit, Het kan dus zijn dat ze wel vaker naar Vagos leden toe gaat. Bewerkt: 3 januari 2009 door Jesperkaj Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Zou je niet meer met haar kunnen daten als je Denise in de missie a home in the hills vermoordt? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Zou je niet meer met haar kunnen daten als je Denise in de missie a home in the hills vermoordt? Je zult nog altijd kunnen daten met Denise als je de Pedestrian vermoordt die op Denise lijkt, het is immers de 'echte' Denise niet. Bewerkt: 3 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Heb ik ook gezien het wa echt dennis ik bleef staanen ging goed kijken ik kan geen screen posten want ik ben bezug met de noobmode Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Zou je niet meer met haar kunnen daten als je Denise in de missie a home in the hills vermoordt? Je zult nog altijd kunnen daten met Denise als je de Pedestrian vermoordt die op Denise lijkt, het is immers de 'echte' Denise niet. Alleen is het niet de ped die op Denise lijkt, maar het model van Denise zelf. Of het haar is of haar tweelingzus zou ik ook niet weten. En de ped die zogenaamd op Denise lijkt lijkt niet op Denise. Ze heeft alleen een shirt wat op Denise's shirt lijkt, verder niks. Denise in A Home In the Hills De ped die zogenaamd op Denise lijkt Reageren
GTA freakje Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Het is Denise ook (?). Welliswaar weet niemand wat ze daar doet. Tijdens de missie Burning Desire moet je voor Tenpenny een lid van de Los Santos Vagos levend verbranden in zijn huis, waar ook Denise in zit, Het kan dus zijn dat ze wel vaker naar Vagos leden toe gaat. Als je die missie hebt gedaan vraagt CJ ook iets van: What was you doing in vagos hood? En dan zegt ze: i like to live dangerously. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ja, klopt. Maar ik heb nog nooit een pedestrian gezien die er uitziet zoals Denise. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik kan me vaag herinneren dat haar naam ook genoemd wordt, maar het is een hele tijd sinds ik die missie gespeeld heb. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ja, klopt.Maar ik heb nog nooit een pedestrian gezien die er uitziet zoals Denise. Er is ook geen ped die er zo uit ziet als Denise. Het model van Denise zie je enkel tijdens Burning Desire, A Home In The Hills, en tijdens dates. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik had me dus vergist Er is wel een ped die enigszins op Denise lijkt. Maar het is echt Denise Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 maar ze kan het best zijn ze zij zelf dat ze het spannend vind om gevaarlijk te leven als je hara uit dat huis gered hebt en hara terugnaar huis brengt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.