Jump to content

muis werkt half; niemand heeft dit probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

gisteren dacht ik bij mezelf; kom, ik zet GTA San Andreas er weer op.

ik had hem er een maand geleden vanaf gehaald, en nu heb ik een nieuwe muis (Logitech Laser G5 Gamers muis)

en nu blijft hij ronddraaien al rich ik, of al rijd ik in een auto of ander voertuig.

als ik loop doet hij dat niet.

ik vind het echt heel raar, weet iemand een oplossing

Geplaatst: (bewerkt)

ik had hem er een maand geleden vanaf gehaald, en nu heb ik een nieuwe muis (Logitech Laser G5 Gamers muis)

en nu blijft hij ronddraaien al rich ik, of al rijd ik in een auto of ander voertuig.

Dat heb ik ook wel eens.

Probeer eens eventjes om te saven en opnieuw te laden.

Bij mij helpt dat.

Anders moet je even kijken of er geen knopjes van toetsenbord, muis etc. vastzitten. :Y

Dan krijgt de PC namelijk verkeerde signalen binnen en gaat ie gek doen.

Mvg GTa freakje ^_^

EDIT: welkom op gtaforum bartpower!

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

nou; dit heeft niet gewerkt, en afgezien van de muis zou ik ook neit weten met welke knoppen anders de camera gedraaid kan worden :N

maar goed, ik blijf hopen op nog meer reacties met zulke superoplossingen, ook al is het dan niet opgelost ^_^

oh en bTw: leuke zin onderaan xD

maar in ieder geval bedankt, Groetjes :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Het antwoord:Is het een draadloze als dat wel is heb je zo'n apparaatje en daarmee meot je je mius connecten als hij dan niet werkt is de batterij misschien leeg,probeer je andere muis

Bewerkt: door herhhh
Geplaatst:

Het antwoord:Is het een draadloze als dat wel is heb je zo'n apparaatje en daarmee meot je je mius connecten als hij dan niet werkt is de batterij misschien leeg,probeer je andere muis

nou, nee, het is een LOGITECH G5 GAMING muis.

dus ... misschien dat het daaraan ligt, want je kan hem op verschillende reactiesnelheden instellen enzo, dus misschien dat dat het is. want op "normale" muis had ik het niet.

doei :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...