bert.b Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 mijn computer doet raar .hij is traag en als ik een spel wil opstarten dan doet hij dat niet en hij valt wel eens uit dan start hij opnieuw en geeft hij aan windows is hersteld van een ernstige fout. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Heb je wel Windows XP Service Pack 3? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Heb je wel Windows XP Service Pack 3? Daar kan het sowieso niet aan liggen, ik had tot voor kort Service Pack 2 en ik had er geen problemen mee. Ik denk eerder dat jij een virus op je PC hebt staan. Ik zou de Norton Trial downloaden en dan je PC scannen op virussen. Overigens zou dit volgen geen kwaad kunnen. Succes. P.S.: De Trial is maar 30 dagen geldig, dus je zult hem na 30 dagen moeten kopen of verwijderen. Bewerkt: 3 januari 2009 door MegaPilot Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Heb je wel Windows XP Service Pack 3? Daar kan het sowieso niet aan liggen, ik had tot voor kort Service Pack 2 en ik had er geen problemen mee. Ik denk eerder dat jij een virus op je PC hebt staan. Ik zou de Norton Trial downloaden en dan je PC scannen op virussen. Overigens zou dit volgen geen kwaad kunnen. Succes. P.S.: De Trial is maar 30 dagen geldig, dus je zult hem na 30 dagen moeten kopen of verwijderen. Nee, ik dacht dat hij bedoelde dat hij IV niet kon opstarten... Probeer eens NOD AntiVirus Systeem, is erg goed. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Discussie over Hitman Pro, AVG en andere virusscanners maar even afgesplitst zodat dit topic overzichtelijk blijft. Het is een interessante discussie, maar de topicstarter hier wil enkel een oplossing van zijn probleem. @ bert.b: Heb je al eens je pc opgeruimd met bijvoorbeeld CCleaner? Voor hetzelfde geld heb je gewoon veel onnodige rommel op je pc staan. Ook zonder gebruik te maken van dat programma'tje kan je ook tijdelijke bestanden verwijderen. Zeker na verloop van tijd kunnen die veel ruimte innemen. Je zegt tevens dat Windows crasht bij het opstarten van een spel? Zijn dit meerdere spellen en kan je computer deze ook aan? Reageren
moechy Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Om je pc op te ruimen kan ik je ook ATF-cleaner. Een niet al te moeilijk programma voor de gemiddelde pc-gebruiker. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Ik had vroeger altijd een dergelijke crash met GTA SA tijdens de missie photo opputunnity (hoe spel je dat ook al weer?). Ik zette er een nieuwe grafische kaart in en zonder enige fout was het mission passed! Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 (bewerkt) Ik had vroeger altijd een dergelijke crash met GTA SA tijdens de missie photo opputunnity (hoe spel je dat ook al weer?). Ik zette er een nieuwe grafische kaart in en zonder enige fout was het mission passed! het gaat hier over windows gerelateerde problemen dan doet de grafische kaart er dus totaal niet toe. Bewerkt: 10 januari 2009 door Scrtz Reageren
NTAuthority Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik had vroeger altijd een dergelijke crash met GTA SA tijdens de missie photo opputunnity (hoe spel je dat ook al weer?). Ik zette er een nieuwe grafische kaart in en zonder enige fout was het mission passed! het gaat hier over windows gerelateerde problemen dan doet de grafische kaart er dus totaal niet toe. Een BSOD tijdens games kan zeer goed gerelateerd zijn aan een gare videokaart. Aan de TS: schakel in Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Fouten melden het 'Opnieuw opstarten na een ernstige fout' (of zoiets) eens uit, en maak dan een foto van het blauwe scherm wat verschijnt bij die crash. Post deze hier dan Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik had vroeger altijd een dergelijke crash met GTA SA tijdens de missie photo opputunnity (hoe spel je dat ook al weer?). Ik zette er een nieuwe grafische kaart in en zonder enige fout was het mission passed! het gaat hier over windows gerelateerde problemen dan doet de grafische kaart er dus totaal niet toe. Een BSOD tijdens games kan zeer goed gerelateerd zijn aan een gare videokaart. Aan de TS: schakel in Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Fouten melden het 'Opnieuw opstarten na een ernstige fout' (of zoiets) eens uit, en maak dan een foto van het blauwe scherm wat verschijnt bij die crash. Post deze hier dan tijdens het gamen ja, ik ging van windows xp zelf uit, afgaande van de titel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.