Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hey leden, Ik heb allemaal leuke screenshots op mijn IPodTouch gemaakt, maar nu ben ik weer terug van vakantie, en nu krijg ik ze maar niet op mijn PC gezet. Ik heb al op internet gekeken, maar vind alleen maar betaalde programma's. Maar er moet toch ook een legale gratis manier zijn om je screens op je PC te zetten? Weet iemand hoe dit moet? Dank! Kloepie Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Als je bij 'Deze Computer' kijkt, dan zou je iPod Touch zichtbaar moeten zijn als een Camera. Open dit icoontje eens, en kijk of daar de afbeeldingen van de iPod zichtbaar zijn. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik zie bij Deze Computer geen icoontje van een camera ofzow Reageren
Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb nog even een wizard moeten installeren Maar daarna zag ik inderdaad de camera, dank je RHochstenbach! Reageren
.Senne Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb wel een camera icoontje, maar ik heb een andere vraag.. Hoe maak je dan die screens op ipod? Net via een video gezien op youtube Maar dus: normaal gezien moet er ergens bij 'deze computer' een logo staan van de ipod touch. Dat kan een Fototoestel zijn (bij mij het geval), of misschien ook iets anders als jij dat niet hebt. probeer gewoon elk USB-slot uit, en klik rechts >> verkennen. Dan zie je normaal gezien je foto's staan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Heb je de drivers van je Ipod wel geïnstalleerd? Reageren
Kloep Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 er moest idd nog iets worden geïnstalleerd, maar dat heb ik nu gedaan, en hij werkt, dank jullie allemaal ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.