Jump to content

Hoe ?


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo, ik wil graag dat dwayne zijn homie's op me afstuurt voor versterking aleen ik heb bij dwayne like heb ik 68.00%, bij dwayne respect 82.00% maar ik kane dwayne niet bellen voor de homies ik heb de juiste keuzen gemaakt playboy x gedood en heb heel de verhaallijn uit en tog staat er niets bij dwayne van homie's :7

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik wil graag dat dwayne zijn homie's op me afstuurt voor versterking aleen ik heb bij dwayne like heb ik 68.00%, bij dwayne respect 82.00% maar ik kane dwayne niet bellen voor de homies ik heb de juiste keuzen gemaakt playboy x gedood en heb heel de verhaallijn uit en tog staat er niets bij dwayne van homie's :7

Alvast bedankt.

hij moet jouw dan opgaan bellen en zegen dat je ze kan krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik wil graag dat dwayne zijn homie's op me afstuurt voor versterking aleen ik heb bij dwayne like heb ik 68.00%, bij dwayne respect 82.00% maar ik kane dwayne niet bellen voor de homies ik heb de juiste keuzen gemaakt playboy x gedood en heb heel de verhaallijn uit en tog staat er niets bij dwayne van homie's :7

Alvast bedankt.

Misschien komt het telefoontje nog dat Dwayne je belt en je zo voortaan 'Homies' van hem kunt huren.

Je hebt sowiezo 60% nodig om dat te kunnen doen maar aangezien je 68% hebt is het wel raar.. Kijk anders nog even op >>Deze<< pagina voor meer info, veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...