ColdCase Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik ben bezig met deze missie ... Alleen ik krijg het maar niet onder de knie om de vliegtuin een rondje ( das de laatste voor vliegtuig ) Kan iemand me helpen ?? Groetjes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat je Circle Airstrip And Land bedoelt? [Klik er eens op, je wordt dan doorverwezen naar een pagina met meer informatie.] Met Wikigta zou je er toch moeten komen. Maar misschien brengt onderstaand filmpje hulp: Succes. P.S.: Als de missie je echt niet lukt dan kun je hier een savegame-aanvraag indienen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen. Lees wel eerst eventjes de regels door voor je een missie aanvraagt. @ hieronder: Oeps, 'k heb me vergist, het is inderdaad 'Barrel Roll'. Bewerkt: 3 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hey ColdCase! Bedoel je het onderdeel 'Barrel Roll', daarin moet je met een Stuntplane door de corona vliegen. Als je een ander onderdeel bedoeld moet je het maar zeggen. In het onderstaande filmpje zie je hoe je deze missie het beste kunt behalen, veel succes! Voor meer info over de 'Flight School' kun je >>Hier<< vinden. @ Hierboven: Nee, het is jou filmpje. Bewerkt: 3 januari 2009 door GrandTheftTwanO Reageren
ColdCase Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Topic Kan wel Sluiten want ik heb hem al gehaalt na moeite xD >>> Door _KoE_Mzungu: Vraag niet om een slotje dat bepaald de crew wel. Moderator-gedrag valt onder ongewenst gedrag, niet meer doen dus.<<< Bewerkt: 5 januari 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.