Jump to content

Dringende Save-Game Aanvraag


Dotz

Recommended Posts

'K was wat aan 't kutten.. En 'k dacht.. Ik save hem even.. Dus: Zo gezegd, zo gedaan! Maar ik kom er net achter dat ik die save-game over mijn goede save-game heen heb gezet ( :duh: ) Dus ik wou een save-game-aanvraag doen (al is het tegen mijn principe's dit is een ander verhaal) Dit zijn de eisen :Y :

- Ps2

- T/M de missie Liberator

- Van opdrachtgever King Courtney moeten alleen de 1e 3 missies gedaan zij(Bling Bling Scramble T/M Gangcar Round- Up ).

- De missies van de onderstaande opdrachtgevers ''moeten'' complete zijn:

- Luigi Goterelli

- Joey Leone

- Marty Chonks

- El Burro

- Salvatore Leone

- Toni Cipriani

- Asuka Kasen

- Kenji Kasen

- Geen Vigilante Missies

- Geen Paramedic Missies

- Geen Firefighter Missies

- Geen Import/Export Missies.

- In hoever de Taxi Driver Missies gevorderd zijn doet er niet toe.

- Maakt niet uit of er cheats gebruikt zijn zolang de cheat ILIKEDRESSINGUP maar niet gebruikt is.

- Niet abnormaal vaak busted en/of wasted zijn geweest.

Als dit niet klopt is het niet zo'n ramp.. Maar het liefst iets in deze richting. ^_^ Ik kan mijn goede save-game niet terug krijgen hea?

Greetz Dotz

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, eventueel kan je hier even kijken. Daar staan alle missies, je kunt er dus eventueel eentje uitpikken en uit proberen, normaal zit hij qua missie toch ongeveer op "dezelfde missie".

Zijmissies zijn denk ik niet gedaan bij die Savegames als ik me niet vergis(zoals taxi-missie) maar dan kom je toch al iets dichterbij

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, eventueel kan je hier even kijken. Daar staan alle missies, je kunt er dus eventueel eentje uitpikken en uit proberen, normaal zit hij qua missie toch ongeveer op "dezelfde missie".

Zijmissies zijn denk ik niet gedaan bij die Savegames als ik me niet vergis(zoals taxi-missie) maar dan kom je toch al iets dichterbij

OK TY :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hey, eventueel kan je hier even kijken. Daar staan alle missies, je kunt er dus eventueel eentje uitpikken en uit proberen, normaal zit hij qua missie toch ongeveer op "dezelfde missie".

Zijmissies zijn denk ik niet gedaan bij die Savegames als ik me niet vergis(zoals taxi-missie) maar dan kom je toch al iets dichterbij

OK TY :slotje:

Deze zijn alleen voor de pc. Zoals ik weet kun je op WikiGta savegames 100% downloaden voor de ps2. Het kan zijn dat ik de vc bedoel. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...