Jump to content

securom probleem


anton

Recommended Posts

beste mensen van het forum;)

ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden

ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en seculauncher al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :eten: .

groetjes anton

Bewerkt: door anton
Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen van het forum;)

ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden

ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en securom al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :eten: .

groetjes anton

haal de dvd eruit en doe hem er weereens in, en start dan weer gta IV op.

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen van het forum;)

ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden

ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en securom al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :eten: .

groetjes anton

haal de dvd eruit en doe hem er weereens in, en start dan weer gta IV op.

bedankt voor de reactie maar helaas werkt het niet.

het spel start ook helemaal niet op.

weet je of iemand nog een andere oplossing?\

mt vr gr anton.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license.

Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license.

Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken.

heb het geprobeerd maar weer geen succes.:(

Link to comment
Delen op andere websites

misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license.

Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken.

heb het geprobeerd maar weer geen succes.:(

weet er iemand een oplossing groetjes anton

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...