anton Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) beste mensen van het forum;) ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en seculauncher al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn? ik hoop dat jullie me kunnen helpen . groetjes anton Bewerkt: 3 januari 2009 door anton Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 beste mensen van het forum;) ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en securom al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn? ik hoop dat jullie me kunnen helpen . groetjes anton haal de dvd eruit en doe hem er weereens in, en start dan weer gta IV op. Reageren
anton Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 beste mensen van het forum;) ik moest windows reinstalleren en nu heb ik een probleem als ik gta iv installeer gaat gewoon goed maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende melding failed to start securom [2000] maar in het beging deed hij het wel goed ik kan nergen een oplossing vinden ik heb het spel zelf gekocht dus niet illegaal ik heb rockstar en securom al een mail gestuurd maar die reageren niet wat zou het probleem kunnen zijn? ik hoop dat jullie me kunnen helpen . groetjes anton haal de dvd eruit en doe hem er weereens in, en start dan weer gta IV op. bedankt voor de reactie maar helaas werkt het niet. het spel start ook helemaal niet op. weet je of iemand nog een andere oplossing?\ mt vr gr anton. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Probeer het spel eens te herinstalleren. Reageren
anton Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Probeer het spel eens te herinstalleren. heb ik ook geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Reageren
anton Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Probeer het spel eens te herinstalleren. heb ik ook geprobeerd maar werkt helaas ook niet. heeft niemand 1 oplossing? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license. Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken. Reageren
anton Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license.Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken. heb het geprobeerd maar weer geen succes. Reageren
anton Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 misschien helpt het om je game weer opnieuw te registreren. Ga naar je gta4 map en klik daar op revoke license.Nu is het spel niet meer geregistreerd en dus ook niet meer speelbaar. Registreer het spel dan opnieuw en dan zal hij weer moeten werken. heb het geprobeerd maar weer geen succes. weet er iemand een oplossing groetjes anton Reageren
DaOrange Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 hoi, Ik had ongeveer hetzelfde probleem maar het is nu opgelost. Het houd volgens mij in dat je gewoon een securom uninstaller moet gebruiken, daarna het spel weer opstarten en hij zal je weer om je cdkey vragen. Daarma kon ik gewoon spelen ------ check deze link http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=392071 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.