seels Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Hey Kan ik op de ps3 versie ook via website's kleding kopen want ik stond voor men kast bij playboys huis en er kwam vannalles op van brillen en hoeden, Waar kan ik deze dan kopen. Ook zou ik graag een andere das kopen endergelijke. Alvast dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Nee dat kan helaas niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Nee, je kunt in GTA: IV geen kleding kopen via website's. Daar in tegen kun je wel gewoon in 3 verschillende kledingwinkels verchillende outfits aanschaffen. Zie >>Hier<< voor meer info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
seels Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Spijtig speel je naarmate je vordert meer kledij ofzo vrij? Want ik zou graag een zwarte das hebben Bewerkt: 3 januari 2009 door seels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Spijtig speel je naarmate je vordert meer kledij ofzo vrij? Want ik zou graag een zwarte das hebben Nee. Je kunt alleen in de winkels kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
seels Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Maar je hebt wel claude's outfit in playboys appartement. zijn er nog zoon verborgen outfits Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Maar je hebt wel claude's outfit in playboys appartement. zijn er nog zoon verborgen outfits Doktors[/font] outfit, kan je bij Flatline[/font] pakken. Vuilnis[/font] outfit, krijg je automatisch bij Taking in the trash[/font]. Albanese kleding[/font], krijg je automatisch bij I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle[/font]. En dat waren ze volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.