pitbul Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 ik heb wel eens gehoort dat er in gta 4 een stuntpark ofzo was in wil wel eens met mijn sansches daar rondscheuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Er zijn er meerdere, hier zit er onder andere een Skatepark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) En die andere is volgens mij HIER. Hij is ergens naast die snelweg. De plaats is ongeveer (ik weet 'm niet precies :$). Er zijn er dus 2. edit: Filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=EY0svOQeBPA&...feature=related Bewerkt: 3 januari 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 tyhx iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Volgens mij lag er ook 1 HIER (onder de brug) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Hier zijn de twee skateparken. één ligt onder de brug. Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Dat is alleen maar een soort kom. Je moet daar een duif afschieten. Ik weet niet of je dat als stuntpark kan definiëren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Dat is alleen maar een soort kom. Je moet daar een duif afschieten. Ik weet niet of je dat als stuntpark kan definiëren. Je kan er wel leuk stunten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Even een kleine tip voor het skatepark wat ik had aangegeven, ga niet in de buitenste kommen, je vliegt dat geheid een keer het water in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Er zijn 3 skateparken in GTA:IV HIER zijn ze te vinden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Er zijn 3 skateparken in GTA:IVHIER zijn ze te vinden: Dankje ik wist niet dat er 3 waren. Kan ik er nog één uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 lol ik heb er nog maar 1 die van GTAGijsso meer niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Er moet er ook nog eentje zitten op het eerste eiland (waar je ook begint), zit ergens onder de snelweg, beetje een afgesloten ruimte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Er moet er ook nog eentje zitten op het eerste eiland (waar je ook begint), zit ergens onder de snelweg, beetje een afgesloten ruimte Volgens mij is dat die op het tweede eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.