Jump to content

playboy


GTAisTHEbest

Recommended Posts

BEDANKT

Ik ben bij de missie: Dust Off. Dat is raar, want ik heb geen savehouse gehad!

bij de missie The Holland Play kon je (waarschijnlijk) playboy of iemand anders doden....op wikigta staan zeg maar uitgelegd hoe je ze moet doden, MAAR ik kan me echt niet herinneren dat ik iemand door z'n hoofd of door z'n keel heb geschoten! (die 2 missies komen me ook niet bekend voor!)

Maar als ik zo hoor dan zou ik playboy dood schieten....

ik ben nu bij mijn oma (slapen) :-( dus kan ook niet kijken! BEN BEZORGD!!!!!

STEL: de letter D staat niet meer op mijn plattegrond en heb de missie (waarschijnlijk) al gedaan,,,,kan ik er dan voorzorgen dat ik die missie op nieuw kan doen?

enuuuhmm kan het zo zijn dat ik de missie nog niet heb gedaan? maar ik ben wel verder.... :cry:

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Link to comment
Delen op andere websites

The Holland Play is een zijmissie, dus je hebt die waarschijnlijk nog niet gedaan, als je je niet herinnert dat je Dwayne of Playboy hebt vermoord. Je moet dus even wachten, en na een tijdje zal je enkele telefoontjes krijgen van Dwayne en Playboy waarin ze je vragen om de ander te vermoorden. Je zal onderandere eens bij Playboy op bezoek gaan en wanneer de missie dan ook echt begint zal je twee blipjes op je radar te zien krijgen: KillDwayneMarker.png en KillPlayboyMarker.png. Als je naar de X gaat zal je Playboy X moeten vermoorden, en als je naar de D gaat zal je Dwayne moeten vermoorden. Als je dus Playboy's loft wilt als safehouse moet je Playboy vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bij de missie: Dust Off. Dat is raar, want ik heb geen savehouse gehad!

bij de missie The Holland Play kon je (waarschijnlijk) playboy of iemand anders doden....op wikigta staan zeg maar uitgelegd hoe je ze moet doden, MAAR ik kan me echt niet herinneren dat ik iemand door z'n hoofd of door z'n keel heb geschoten! (die 2 missies komen me ook niet bekend voor!)

Maar als ik zo hoor dan zou ik playboy dood schieten....

ik ben nu bij mijn oma (slapen) :-( dus kan ook niet kijken! BEN BEZORGD!!!!!

STEL: de letter D staat niet meer op mijn plattegrond en heb de missie (waarschijnlijk) al gedaan,,,,kan ik er dan voorzorgen dat ik die missie op nieuw kan doen?

enuuuhmm kan het zo zijn dat ik de missie nog niet heb gedaan? maar ik ben wel verder.... :cry:

oohh dan heb ik de missie nog niet gedaan! :tu::eten:

post-105539-1231008463.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...