Timske Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hoe krijg ik internet op mijn Nintendo Wii. En zijn er spellen die ik dan online kan spelen? Reageren
Limbolander Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hoe krijg ik internet op mijn Nintendo Wii. En zijn er spellen die ik dan online kan spelen? Ik heb zelf geen Wii maar ik weet 100% zeker dat er vast een handleiding is, als je nu eens zelf de tijd neemt om die door te lezen.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Je moet sowieso een ethernetkabel hebben, hoewel het misschien ook draadloos kan (dat weet ik niet). Als je zo'n kabel erin plugt zal de Wii vast wel een menu met instellingen openen of je zoekt zelf daar een menu voor. In ieder geval, verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Dubbel posten??? En dat nog wel door een moderator??? En dan gaan ze over mij klagen!!! Reageren
Youp Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Je hebt best veel mogelijkheden. Je kan een lankabeltje kopen in de winkel. Je moet dan alleen nog gewoon een normale kabel hebben. Kijk gewoon ff op internet. www.nintendo.com ofzo. Googlen ^^ Reageren
Timske Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Ik heb het al.. Ik doe draadloos. >Klik< @ Hayte. Ik wist dat wel hoe je draadloos moest. Maar hoe precies niet maar nu wel. Bewerkt: 6 januari 2009 door Timske Reageren
Hayte Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) de Wii ondersteunt ook draadloos hoor Timske, wat je daar hebt zijn HDMI kabels, dat is iets heel anders eerst een vraag, heb je een modem of een (draadloze-)router? Bewerkt: 6 januari 2009 door Hayte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.