js007 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Toen ik vanochtend op Resistance 2 speelde ging ik even naar mijn profiel en ik zag staan rang 14, maar dan kijk ik naar de uitrusting van mijn soldaat bij samenspel en al mijn wapens dat ik heb gewonnen, medalles, gray tack, en upgrades voor wapen en soldaat zijn allemaal weg ( level 16). Ik kijk dan eens naar de campain en ik zie dat er geen save games zijn heel raar wanst ik heb een van makkelijk een van normaal en een van hard (die nog niet af is) weg en ik had bijna 1000000xp van campain . Dan ging ik nog eens naar mijn profiel en daar is al mijn xp van campain op 0 en ik ben opeens de laagste rang. hoe kan dit komen ? ik heb heel veel tijd in samenspel en campain gestopt het zou jammer zijn als die xp nu allemaal verloren gaat. Reageren
thug Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 beschadigde data ik heb het ook al eens gehad op resistance 2. spijtig genoeg kun je daar niets meer aan doen. Reageren
js007 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 beschadigde data ik heb het ook al eens gehad op resistance 2.spijtig genoeg kun je daar niets meer aan doen. zo jammer, ik was bezig met trofeen te verzamelen ik ging er weer een paar hebben maar het is dus nu weg ales opnieuw beginnen zeker. tog bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.