Jump to content

Ik zoek....


icorne

Recommended Posts

Ik zoek:

Waar je de tank mod kan downloaden.

Waar je mooie Bus/Coach kan downloaden.

De tank mod kan op de volgende pagina worden gedownload. Er zal dan een benzinemeter aan je HUD worden toegevoegd, hou deze goed in de gaten! Het is namelijk flink balen als je zonder benzine komt te zitten als je net aan de politie probeert te ontsnappen.

Ik heb ook nog gezocht naar een mooie bus of coach modificatie, maar kon er zo op het eerste oog geen vinden. In de download sectie van dit forum staan wel een aantal andere leuke mods.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek:

Waar je de tank mod kan downloaden.

Waar je mooie Bus/Coach kan downloaden.

De tank mod kan op de volgende pagina worden gedownload. Er zal dan een benzinemeter aan je HUD worden toegevoegd, hou deze goed in de gaten! Het is namelijk flink balen als je zonder benzine komt te zitten als je net aan de politie probeert te ontsnappen.

Ik heb ook nog gezocht naar een mooie bus of coach modificatie, maar kon er zo op het eerste oog geen vinden. In de download sectie van dit forum staan wel een aantal andere leuke mods.

Die doet het bij mij niet.

Dan valt VC uit.

Weet iemand andere?

Sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

Icorne: De benzinetank mod vereist een nieuw spel, savegames zullen niet werken als je die mod al hebt geïnstalleerd. Dat komt omdat de savegames gemaakt worden op basis van de main.scm. Als die verandert, werken je savegames ook niet meer. Het is dus kiezen of delen, helaas.

@Hieronder: Precies; dus het is ook mogelijk om je savegame te behouden en de main.scm steeds te vervangen. :Y

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is voor energy dat wil ik niet.

Ik wil me auto kunnen tanken.

De tankmod is wel vrij vervelend, ik heb die ook gehad en je kunt niet lang genoeg rijden vind ik, je rijd 10 a 15 minuten en je zit al bijna zonder benzine. De tanks zijn dus erg snel leeg - Voor de rest is het een leuke mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...