Jump to content

[PROJECT] Application Narrator - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
Zijn er ook mogelijkheden om deze dingen op de Sony Ericssons te krijgen? Of kan dit niet?

Deze zijn op dit moment niet voor een andere telefoon. Wel zou je misschien contact kunnen proberen op te nemen met de maker van de app. Misschien dat deze bereid is dit te maken.

@flippie13: Das waar ook, ik voeg hem nog even toe nadat ik screens heb gemaakt. Moment :puh: Dank je voor je oplettendheid!

Geplaatst:
Zijn er ook mogelijkheden om deze dingen op de Sony Ericssons te krijgen? Of kan dit niet?

Deze zijn op dit moment niet voor een andere telefoon. Wel zou je misschien contact kunnen proberen op te nemen met de maker van de app. Misschien dat deze bereid is dit te maken.

@flippie13: Das waar ook, ik voeg hem nog even toe nadat ik screens heb gemaakt. Moment :puh: Dank je voor je oplettendheid!

Who is the maker?

Geplaatst:

Who is the maker?

Bij elke applicatie staat dat bij Informatie onder Verkoper.

Geplaatst:

Zo, nu zijn ze aangepast. Ik heb ook meteen even nummer 6 toegevoegd, die ik ook nog was vergeten. Hopelijk klopt nu alles en anders laat je het maar even weten. ^_^

Geplaatst:

Nee helaas niet, alle apps in de app store zijn voor de ipod touch en/of de ihpone :)

het is wel mogenlijk om een kijkje te nemen op de site van sony ericsson, want daar heb je wel apps die je op je sony ericsson kan spelen (sommige gratis sommige betaalt)

Geplaatst:

Je zegt dat je dit spel niet hebt gekocht, hoe kom je er dan aan? Is er ook een gratis Trial Versie van verkrijgbaar ofzo? Zoja waar vind je die? :)

Geplaatst:

Bij de zin: "Ik had dit spel niet gekocht, omdat..." is er wat verwarring denk ik. Hiermee bedoel ik dat ik het spel niet had gekocht als ik het al eerder op een andere IPod had gespeeld. Als ik precies wist wat het was, had ik het niet gekocht. Maar dat wist ik niet, dus heb ik het wel gekocht :puh:

Er is helaas geen gratis trial versie uit van deze applicatie.

Geplaatst: (bewerkt)

mooie review over motochaser? :tu:

ben erachter gekomen dat ik hem niet ga kopen :schater: \

miss kleine tip om er een eindoordeel (cijfer) bij te zetten :)

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:
miss kleine tip om er een eindoordeel (cijfer) bij te zetten :)

Dank voor je tip. :tu: Is misschien een mooi onderdeel voor de volgende keer om dat te regelen. Ik maak er wel wat moois van. ^_^

• 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Mooi en handig topic :)

Heb zelf ook een iTouch en hoop deze week een iTunes-card te ontvangen om wat applicaties te kopen ^_^ Handig om hier eerst te kijken of er wat leuks bij zit.

EDIT: Trouwens, dat EyeTricks ga ik downloaden. Het is gratis en het lijkt me wel grappig :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...