Jump to content

sneller maken


dreatje

Recommended Posts

Na vol lof de game bij een vriend op xbox te hebben gespeeld heb ik hem zelf aangeschaft voor pc (heb geen console). Geinstalleerd na veel gedoe. (echt heel veel gedoe) en toen gaan spelen. Het schokte heel erg en dit zal waarschijnlijk wel door mn videokaart komen maar is er nog iets anders om er aan te doen om hem beter speelbaar te maken. (resolutie staat al op zn laagst). ik weet dat ik gezeur zal krijgen over mn videokaart maar als er nog iets anders te doen is zeg het me. ik heb:

Processor Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200)

Geheugen 1 GB Windows XP

Videokaart 256 MB NVIDIA 6600

Geluidskaart Realtek ALC880(D) @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]

Besturing Toetsenbord & muis

Besturingssysteem Windows XP - Service Pack 3

Software DirectX 9 en Microsoft .NET Framework 3.5 en drivers nvidia 32 bit geforce

voor vragen zeg het me.

Bewerkt: door dreatje
Link to comment
Delen op andere websites

Kerel je pc is totaal niet voor gta4 geschikt, hij komt nergens boven het minimum uit.

Je hebt minimaal een dual core met minstens 2.2GHz nodig, 1.5GB geheugen en een NVidia 7900.

Dat word dus een complete pc update, met een nieuw mobo en al.

Link to comment
Delen op andere websites

Kerel je pc is totaal niet voor gta4 geschikt, hij komt nergens boven het minimum uit.

Je hebt minimaal een dual core met minstens 2.2GHz nodig, 1.5GB geheugen en een NVidia 7900.

Dat word dus een complete pc update, met een nieuw mobo en al.

oftewel, koop een nieuwe computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Kerel je pc is totaal niet voor gta4 geschikt, hij komt nergens boven het minimum uit.

Je hebt minimaal een dual core met minstens 2.2GHz nodig, 1.5GB geheugen en een NVidia 7900.

Dat word dus een complete pc update, met een nieuw mobo en al.

je bent tog maar 1 gb nodig ipv 1.5?

leer nu eens lezen, je pc heeft geen enkel onderdeel wat voldoet aan de systeemeisen die gta IV heeft.

Waarom is het ook zo lastig voor mensen om eerst systeemeisen na te kijken en dan pas een spel te kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

klopt maar op de achterkant staat toch echt geheugen 1 gb xp. heb ik gelijk of niet dan. dit wil niet zeggen dat het daardoor wel zou kunnen draaien maar is er niets waar door ik hem wat beter speelbaar kan maken? zonder dat gezeur en gedoe van nieuwe computer of video kaart etc. dat heb ik al wel door.

Link to comment
Delen op andere websites

klopt maar op de achterkant staat toch echt geheugen 1 gb xp. heb ik gelijk of niet dan. dit wil niet zeggen dat het daardoor wel zou kunnen draaien maar is er niets waar door ik hem wat beter speelbaar kan maken? zonder dat gezeur en gedoe van nieuwe computer of video kaart etc. dat heb ik al wel door.

Ja dat klopt, maar er is echt niks meer waarmee jij je pc kunt redden.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn een paar codes die gta 4 sneller maken maar dat heeft voor jouw geen nut omdat hij het maximum geheugen al gebruikt en dus niet meer kan gebruiken.

Geloof ons nou maar, je zult echt een nieuwe pc moeten kopen of de huidige drastisch upgraden.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn een paar codes die gta 4 sneller maken maar dat heeft voor jouw geen nut omdat hij het maximum geheugen al gebruikt en dus niet meer kan gebruiken.

Geloof ons nou maar, je zult echt een nieuwe pc moeten kopen of de huidige drastisch upgraden.

Het enige wat eventueel nog te redden is, is de computerkast voor de rest zal dan ook echt alles "ge-upgrade" moeten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn een paar codes die gta 4 sneller maken maar dat heeft voor jouw geen nut omdat hij het maximum geheugen al gebruikt en dus niet meer kan gebruiken.

Geloof ons nou maar, je zult echt een nieuwe pc moeten kopen of de huidige drastisch upgraden.

Het enige wat eventueel nog te redden is, is de computerkast voor de rest zal dan ook echt alles "ge-upgrade" moeten worden.

en eventueel je monitor, drives en hdd.

Een monitor is alleen te behouden als je in geldnood zit omdat de oude monitor de kracht van je nieuwe VGA niet aankan en dus slechte graphics weergeeft door te lage resolutie die hij aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn een paar codes die gta 4 sneller maken maar dat heeft voor jouw geen nut omdat hij het maximum geheugen al gebruikt en dus niet meer kan gebruiken.

Geloof ons nou maar, je zult echt een nieuwe pc moeten kopen of de huidige drastisch upgraden.

Het enige wat eventueel nog te redden is, is de computerkast voor de rest zal dan ook echt alles "ge-upgrade" moeten worden.

en eventueel je monitor, drives en hdd.

Een monitor is alleen te behouden als je in geldnood zit omdat de oude monitor de kracht van je nieuwe VGA niet aankan en dus slechte graphics weergeeft door te lage resolutie die hij aankan.

hdd zou ik nooit hergebruiken, gewoon fijn nieuwe kopen, en ik speel nogaltijd met mijn eeuwen oude koelkast CRT monitor hoor ( alleen voor cs 1.6 mja )

Link to comment
Delen op andere websites

hdd zou ik nooit hergebruiken, gewoon fijn nieuwe kopen, en ik speel nogaltijd met mijn eeuwen oude koelkast CRT monitor hoor ( alleen voor cs 1.6 mja )

hoezo zou je een crt gebruiken voor counter strike?

Link to comment
Delen op andere websites

hdd zou ik nooit hergebruiken, gewoon fijn nieuwe kopen, en ik speel nogaltijd met mijn eeuwen oude koelkast CRT monitor hoor ( alleen voor cs 1.6 mja )

hoezo zou je een crt gebruiken voor counter strike?

Heel erg off-topic, maar puur en alleen omdat je dan 100/120hertz of nog hoger aankan, en dit kan een TFT niet ( bij tft is hertz dan ook weer iets anders ).

Link to comment
Delen op andere websites

hdd zou ik nooit hergebruiken, gewoon fijn nieuwe kopen, en ik speel nogaltijd met mijn eeuwen oude koelkast CRT monitor hoor ( alleen voor cs 1.6 mja )

hoezo zou je een crt gebruiken voor counter strike?

Heel erg off-topic, maar puur en alleen omdat je dan 100/120hertz of nog hoger aankan, en dit kan een TFT niet ( bij tft is hertz dan ook weer iets anders ).

ik mag toch wel wat vragen tussendoor... (oeps, alweer offtopic, stomme ik :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...