Gast Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Ik had grotere andromada's gedownload (Vervangt Beagle en Andromada) zakt ie door de grond heen of hij stuitert en kan je niet in. Kan ik hier iets aan doen? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik had grotere andromada's gedownload (Vervangt Beagle en Andromada) zakt ie door de grond heen of hij stuitert en kan je niet in. Kan ik hier iets aan doen? Je kan de Andromada niet in. Als het door de grond heen zakt is het een probleem met de col. Spawn je ze met de carspawner of met iets anders? Bewerkt: 4 januari 2009 door Beagle Reageren
Gast Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Beagle heeft standaard een vindplaats op SF Airport en de Andromada met de Noobmode. Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Dat de beagle nu in de grond spawnt komt doordat zijn spawnplaats is gemaakt voor de beagle. Het vliegtuig is bij jouw dus groter en steekt aan de onderkant verder uit waardoor hij dus in de grond zakt. Hoe je het stuiteren kan verhelpen zou ik niet weten want ik heb er zef ook last van. Reageren
Gast Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 De achterkant is boven de grond en de voorkant in de blue hell. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.