Puma Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) New Radar -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Enjoy . Bewerkt: 4 januari 2009 door Puma Reageren
iefen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik begrijp alleen niet wat je in skechtup moet maken want het is toch alleen een plaatje Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik begrijp alleen niet wat je in skechtup moet maken want het is toch alleen een plaatje Het plaatje heeft hij dus met Sketchup gemaakt. In Sketchup maakt hij een modelletje, hij maakt een render van boven en heeft dat nog een beetje getweakt in Paint Shop Pro. Als je niet zo goed in paintshopproën, en wel in Sketchup, is het makkelijker om daar een mooi "plaatje" van te maken Reageren
Puma Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Release dan maar . Vier versies. -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Heb m'n site geupdated, GtaIV-moddingsectie is nu online. @ Warrock, klopt, was de "a" vergeten. Fixed, maar waarom zou dat lulllig zijn ? Bewerkt: 4 januari 2009 door Puma Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik wil niet lullig doen hoor, maar bij mij werkt je link naar je IV moddingsectie niet. Reageren
Hackman Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Heb m'n site geupdated, GtaIV-moddingsectie is nu online. Dit is de juiste link. Puma heeft blijkbaar een kleine spelfout gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.