Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hallo, Kan iemand voor mij de savegame "Number 1" van Brucie uit spelen. Ik ben zoiezo al niet zo'n goede racer, laat staan met 5 FPS. Download de savegame hier. Nieuwe savegame wrapper van mij zit ingesloten. Na het wrappen start je GTAIV op, en ga je naar de GfW Live Guide door op Home te drukken. Meld je daarna aan met de naam "Flitskikker". Alvast bedankt! Missie: Number 1 Opdrachtgever: Brucie Cheaten: Heb ik toch al gedaan, dus mij best Voor: PC Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik had het graag voor je willen doen, maar wanneer ik de savegame wrapper start dan krijg ik onderstaande foutmelding. Zal waarschijnlijk komen omdat ik Windows Vista heb? Omdat de savegames in Vista in een andere map zitten? Dan kan je toch gewoon het pad in dat programmatje veranderen, en dan is het misschien opgelost? Ik heb trouwens nog een vraagje, zal dit m'n bestaande savegames overschrijven, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik had het graag voor je willen doen, maar wanneer ik de savegame wrapper start dan krijg ik onderstaande foutmelding. Zal waarschijnlijk komen omdat ik Windows Vista heb? Omdat de savegames in Vista in een andere map zitten? Dan kan je toch gewoon het pad in dat programmatje veranderen, en dan is het misschien opgelost? Ik heb trouwens nog een vraagje, zal dit m'n bestaande savegames overschrijven, of niet? Het zet savegames erbij, en overschrijft niets. De savegame wrapper heeft VB Runtime en de Microsoft common controls nodig. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb de missie voor je gedaan, Ik denk dat dit alles is :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb de missie voor je gedaan, Ik denk dat dit alles is :/ De XLive map zit er niet bij. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) (hierbij heb je ook de andere .rar nodig ) Bewerkt: 4 januari 2009 door -CA-SonnyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 waar kan ik die vinden?(trouwens ik heb je controls veranderd (w,s,a,d etc ) Zie dit topic. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) oops je was iets sneller ;( oh, en ik ben ook bezig zo'n Storyline topic te maken Maar dan heb je al een profiel nodig ik heb ervoor gekozen om hem Nico Belic te noemen, Hoop dat ik er snel mee klaar ben en ik zie net dat ik de naam verkeerd geschreven heb -_-o, Dus nieuw acount Succes! Bewerkt: 4 januari 2009 door -CA-SonnyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.