Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Ik had even niets te doen, dus heb ik geprobeerd een wrapper te maken voor GTA IV savegames voor de PC. Bij mij werkt het programma, op Windows XP. Ik heb geen Windows Vista met GTA IV, dus ik heb hem daar niet kunnen testen. Hier is de wrapper, met als voorbeeld een 100% savegame van GamesTutorials. De handleiding zie je rechts als je het archief in WinRAR opent. http://flitskikker.fl.funpic.org/downloads...GameGTAIVPC.rar Het programma is dus nog niet volledig getest, dus het is mogelijk dat het niet werkt. Indien het wel werkt, zal ik uitleggen hoe je je savegames inpakt om deze te kunnen verspreiden. Een screenshot: Wel Engels, zodat het op internationale fora gebruikt kan worden. Gelieve mij te laten weten of het werkt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik had even niets te doen, dus heb ik geprobeerd een wrapper te maken voor GTA IV savegames voor de PC.Bij mij werkt het programma, op Windows XP. Ik heb geen Windows Vista met GTA IV, dus ik heb hem daar niet kunnen testen. Hier is de wrapper, met als voorbeeld een 100% savegame van GamesTutorials. De handleiding zie je rechts als je het archief in WinRAR opent. http://www.rapidspread.com/file.jsp?id=xhzrcy5flq Het programma is dus nog niet volledig getest, dus het is mogelijk dat het niet werkt. Indien het wel werkt, zal ik uitleggen hoe je je savegames inpakt om deze te kunnen verspreiden. Een screenshot: Wel Engels, zodat het op internationale fora gebruikt kan worden. Gelieve mij te laten weten of het werkt. Mvg, Flitskikker Jezus Flitskikker hoeveel tijd heb jij om programma's te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Die link werk niet. Want hij zegt als ik hem aan klik: the file does not exist. Met andere woorden: heb je hem wel geupload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Die link werk niet.Want hij zegt als ik hem aan klik: the file does not exist. Met andere woorden: heb je hem wel geupload? dat klopt bij mij ook al niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Gta_on_ps3: Vakantie... heerlijk! RapidSpread heeft zijn beste tijd weer gehad blijkbaar. De link is bijgewerkt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 3 januari 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Wat is eigenlijk een save game wrapper? Maar ik ben overtuigt dat het een handig progje kan zijn, want jij hebt alleen maar handige progjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Met de save game wrapper, kun je je savegame inpakken en aan anderen verzenden. Die anderen kunnen dan de wrapper starten en de savegame wordt bij hen geïnstalleerd. Dit voorkomt het gedoe met het vinden van de Application Data map, want deze is onzichtbaar en verborgen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Niet dat ik het nodig heb, maar veel leden van dit forum beheersen de Engelse taal niet volledig. Zou je ook een Nederlandse versie kunnen maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2009 wie kan voor mij een 20% save game uploaden pc zonder cheats!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deava Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Werkt ook op vista, ik kreeg eerst een foutmelding van dat dit bestandje niet gevonden kon worden comctl32.ocx maar naar wat zoeken moest ik een programma instaleren en die zetten dat bestandje met nog meer bestanden in mijn system map. Programma: http://www.ascentive.com/support/new/libraryfiles.exe Greetings Deava Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) euhhh oeps? voor degene die het moeilijk kunnen zien er staat: Component 'Comctl32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. help graag!!! Bewerkt: 1 maart 2009 door Anton van Hussel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 euhhh oeps?voor degene die het moeilijk kunnen zien er staat: Component 'Comctl32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. help graag!!! *bump* Sorry, maar deze post is toch nuttig @ontopic: Kijk eens naar het bericht boven je ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.