Jump to content

Flitskikker's GTA IV Save Game Wrapper


Flitskikker

Recommended Posts

Ik had even niets te doen, dus heb ik geprobeerd een wrapper te maken voor GTA IV savegames voor de PC.

Bij mij werkt het programma, op Windows XP. Ik heb geen Windows Vista met GTA IV, dus ik heb hem daar niet kunnen testen.

Hier is de wrapper, met als voorbeeld een 100% savegame van GamesTutorials. De handleiding zie je rechts als je het archief in WinRAR opent.

http://flitskikker.fl.funpic.org/downloads...GameGTAIVPC.rar

Het programma is dus nog niet volledig getest, dus het is mogelijk dat het niet werkt.

Indien het wel werkt, zal ik uitleggen hoe je je savegames inpakt om deze te kunnen verspreiden.

Een screenshot:

14wpr3d.jpg

Wel Engels, zodat het op internationale fora gebruikt kan worden.

Gelieve mij te laten weten of het werkt. :)

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had even niets te doen, dus heb ik geprobeerd een wrapper te maken voor GTA IV savegames voor de PC.

Bij mij werkt het programma, op Windows XP. Ik heb geen Windows Vista met GTA IV, dus ik heb hem daar niet kunnen testen.

Hier is de wrapper, met als voorbeeld een 100% savegame van GamesTutorials. De handleiding zie je rechts als je het archief in WinRAR opent.

http://www.rapidspread.com/file.jsp?id=xhzrcy5flq

Het programma is dus nog niet volledig getest, dus het is mogelijk dat het niet werkt.

Indien het wel werkt, zal ik uitleggen hoe je je savegames inpakt om deze te kunnen verspreiden.

Een screenshot:

14wpr3d.jpg

Wel Engels, zodat het op internationale fora gebruikt kan worden.

Gelieve mij te laten weten of het werkt. :)

Mvg,

Flitskikker

Jezus Flitskikker hoeveel tijd heb jij om programma's te maken

Link to comment
Delen op andere websites

Met de save game wrapper, kun je je savegame inpakken en aan anderen verzenden.

Die anderen kunnen dan de wrapper starten en de savegame wordt bij hen geïnstalleerd.

Dit voorkomt het gedoe met het vinden van de Application Data map, want deze is onzichtbaar en verborgen. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

euhhh oeps?

voor degene die het moeilijk kunnen zien er staat: Component 'Comctl32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. help graag!!!

post-28102-1235919208_thumb.jpg

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
euhhh oeps?

voor degene die het moeilijk kunnen zien er staat: Component 'Comctl32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. help graag!!!

post-28102-1235919208_thumb.jpg

*bump* Sorry, maar deze post is toch nuttig :puh:

@ontopic: Kijk eens naar het bericht boven je ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...