Jump to content

Wat heb je aan trophies?


Mesprit

Recommended Posts

Ik zag dat elke trophie punten heeft, kan je iets met die punten? :$

Ik heb het alleen maar over trophies ^^

Nee, je kan niks met die punten doen. Het geeft natuurlijk wel een extra motivatie als je weet dat als je iets (moeilijks) doet je een trofee krijgt, en andere spelers kunnen zien dat jij die behaald hebt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat elke trophie punten heeft, kan je iets met die punten? :$

Ik heb het alleen maar over trophies ^^

Punten? Volgens mij heeft PSN alleen de bronze, zilveren, gouden en platinum trophys, en niks met punten. met Xbox Life heb je wel GamerPoints voor elke achievement (Xbox variant van de trophy's), en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat elke trophie punten heeft, kan je iets met die punten? :$

Ik heb het alleen maar over trophies ^^

Punten? Volgens mij heeft PSN alleen de bronze, zilveren, gouden en platinum trophys, en niks met punten. met Xbox Life heb je wel GamerPoints voor elke achievement (Xbox variant van de trophy's), en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Bij die trophie list van Wikigta ofz staan punten (10, 20, 30, 40)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat elke trophie punten heeft, kan je iets met die punten? :$

Ik heb het alleen maar over trophies ^^

Punten? Volgens mij heeft PSN alleen de bronze, zilveren, gouden en platinum trophys, en niks met punten. met Xbox Life heb je wel GamerPoints voor elke achievement (Xbox variant van de trophy's), en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Bij die trophie list van Wikigta ofz staan punten (10, 20, 30, 40)

Je bedoelt dat gedoe met 5G, 10G, 50G...? Dat zijn de Gamerpoints voor de Xbox ;) Op de Playstation heb je dat niet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dat elke trophie punten heeft, kan je iets met die punten? :$

Ik heb het alleen maar over trophies ^^

en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Dan heeft je neef het verkeerd, met de punten die je kan behalen kan je helemaal niets doen, die spellen waar je neef het over heeft zijn waarschijnlijk gratis spellen, die staan er soms wel tussen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

[...] met Xbox Life heb je wel GamerPoints voor elke achievement (Xbox variant van de trophy's), en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Beetje offtopic misschien, maar met GamersPoints kan je verder niet zo veel. Het is natuurlijk vet om te laten zien dat jij meer GamersPunten hebt dan andere spelers.

Spellen downloaden en kopen doe je door middel van Microsoft Points, die moet je kopen in de winkel of via een credit card.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] met Xbox Life heb je wel GamerPoints voor elke achievement (Xbox variant van de trophy's), en daarmee kun je (volgens mijn neef) spellen downloaden/kopen..

Beetje offtopic misschien, maar met GamersPoints kan je verder niet zo veel. Het is natuurlijk vet om te laten zien dat jij meer GamersPunten hebt dan andere spelers.

Spellen downloaden en kopen doe je door middel van Microsoft Points, die moet je kopen in de winkel of via een credit card.

Ik dacht dat je wel een spel kreeg als je 20000G had, maar ben niet zeker...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...