Dieko Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hey goede mensen! Ik heb een probleempje. Ik heb net een pc gekregen maar ik kan geen live video mee ontvangen op justin.tv. Op mijn oude pc wel. Ik heb de nieuwste shockwave player en java. Ik gebruik Firefox en heb het ook al geprobeerd op Internet exporer. dit gebeurt er Kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen? Anders kan ik niet uitzenden Bewerkt: 3 januari 2009 door Dieko Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Het je ook Adobe Flash Player? Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb je die nodig voor video's. En word de flash speler dan ook niet geblokkeerd door je firewall o.i.d. Overigens had dit topic beter op zijn plaats geweest in het software fora. Reageren
Dieko Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Het je ook Adobe Flash Player? Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb je die nodig voor video's. En word de flash speler dan ook niet geblokkeerd door je firewall o.i.d. Overigens had dit topic beter op zijn plaats geweest in het software fora. Ik zie net dat ik de oudere versie heb van flash player. Ik heb de nieuwe geïnstalleerd en nu lukt het gewoon Er mag een op IK HEB WEER Dezelfde probleem. Ik moet straks uitzenden maar ik zie dan niks. Wie kan mij helpen alsjeblieft Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dieko, heb je Vista of XP op je nieuwe pc? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dieko, heb je Vista of XP op je nieuwe pc? Nee ik heb Windows xp service pack 2. Ik had geen zin om service pack 3 te installeren. En ik heb echt alles geprobeerd. Maar op de laptop is het niet zo. Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dieko, heb je Vista of XP op je nieuwe pc? Nee ik heb Windows xp service pack 2. Ik had geen zin om service pack 3 te installeren. En ik heb echt alles geprobeerd. Maar op de laptop is het niet zo. Wat is je shockwave versie, en heb je de Justin.tv publisher add-on? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Dieko, heb je Vista of XP op je nieuwe pc? Nee ik heb Windows xp service pack 2. Ik had geen zin om service pack 3 te installeren. En ik heb echt alles geprobeerd. Maar op de laptop is het niet zo. Wat is je shockwave versie, en heb je de Justin.tv publisher add-on? Shockwave heb ik ook al gedownload. Maar ik ga het nog een keer installeren,kijken of het dan lukt. Edit: Het lukt nog steets niet :7 Bewerkt: 6 januari 2009 door Dieko Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Dieko, heb je Vista of XP op je nieuwe pc? Nee ik heb Windows xp service pack 2. Ik had geen zin om service pack 3 te installeren. En ik heb echt alles geprobeerd. Maar op de laptop is het niet zo. Wat is je shockwave versie, en heb je de Justin.tv publisher add-on? Shockwave heb ik ook al gedownload. Maar ik ga het nog een keer installeren,kijken of het dan lukt. Edit: Het lukt nog steets niet :7 Maar heb je ook de Justin.tv Publisher geinstalleerd? Reageren
Dieko Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Hierboven: Wat is dat? Reageren
Dieko Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Sorry voor bump, maar ik heb heel erg snel een oplossing nodig. Ik wordt er namelijk gek van Ik heb net service pack 3 geinstaleerd en dat helpt ook niet. Ik heb alle nieuwe versies van flash en al die andere zooi. Wie weet een oplossing? Reageren
Hayte Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 cookies verwijderen? anders op het forum van justin.tv kijken... doe ik wel ff... Reageren
Dieko Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 cookies verwijderen?anders op het forum van justin.tv kijken... doe ik wel ff... Cookies verwijderen heb ik ook gedaan. Maar dat helpt ook niet Reageren
Dieko Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Bedankt voor alle tips Er mag hier een . Ik heb inmiddels al een andere pc. >>> Door Thundercover: Gelieve niet om slotjes vragen. Mocht jij of iemand anders nog hetzelfde probleem hebben, dan kan jij/hij/zij dit topic gebruiken.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.